Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS: labiausiai į nuomonės lyderius Baltijos šalyse investuoja bankai

Per pirmus devynis šių metų mėnesius visose trijose Baltijos šalyse tarp nuomonės lyderių ryškiausi buvo bankų atstovai. Lietuvos žiniasklaidos kanaluose po banko atstovų dažniau buvo cituojami draudikai, o Latvijoje ir Estijoje – telekomunikacijų atstovai.
Labiausiai bankų veiklos vienpusiškumas pasireiškia tuo atveju, kai jie staiga atsisako tolesnio vykdomų projektų finansavimo arba sumažina prašomo kredito dydį.
Labiausiai bankų veiklos vienpusiškumas pasireiškia tuo atveju, kai jie staiga atsisako tolesnio vykdomų projektų finansavimo arba sumažina prašomo kredito dydį. / „Lietuvos žinių“ nuotr.

Tai paaiškėjo atlikus centralizuotą dešimties Baltijos šalyse veikiančių bankų, telekomunikacijų ir draudimo grupių komunikacijos tyrimą, kurį vykdė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT, bendradarbiaudama su kompanijomis LETA Latvijoje ir „Meedius Eesti“ Estijoje.

„Rinkoje atsirado poreikis efektyviai lyginti verslo komunikacijos procesus visame Baltijos regione. Šiuo metu su partneriais iš kaimyninių valstybių teikiame verslui tokius centralizuotus komunikacijos analizės sprendimus“, – teigia TNS LT komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Tyrimo duomenimis, per pirmus devynis šių metų mėnesius viso Pabaltijo regiono žiniasklaidoje iš tirtų veiklos sričių dažniausiai cituojamų kompanijų trejetuką pagal joms tenkančių atstovų skaičių sudarė „Swedbank“, SEB ir „TeliaSonera“ grupė, kuriai priklauso „Teo LT“, „Omnitel“, „Lattelecom“, LMT, „Elion“, EMT. Pagal pasisakymų, tenkančių vienai įmonei, skaičių Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiniasklaidoje pirmauja „Swedbank“, o pagal citatų vienam kompanijos atstovui kiekį pirmoje vietoje yra SEB.  

Baltijos šalyse bankus atstovaujančių specialistų citatos sudarė didžiąją dalį visų tirtų įmonių grupių pasisakymų žiniasklaidoje. Lietuvoje ir Latvijoje jiems teko daugiau nei 68 proc. aktyviausiai komunikuojančių verslo sričių atstovų pasisakymų, Estijoje šis skaičius siekė net 78 proc. Draudimo srities atstovų pasisakymai Lietuvoje sudaro 18 proc., Latvijoje ir Estijoje atitinkamai po 10,6 proc. ir 6,3 proc. aktyviausiai komunikuojančių verslo atstovų citatų. Telekomunikacijų įmonių specialistų citatos žiniasklaidos priemonėse Lietuvoje sudaro 13,7 proc., Estijoje – 15,8 proc., Latvijoje – 21,2 proc.

Remiantis tyrimu, Lietuvoje daugiausiai buvo cituojami Gitanas Nausėda (SEB), Nerijus Mačiulis („Swedbank“) ir Arvydas Jacikevičius (SEB). Vertinant draudimo kompanijų atstovus, labiausiai pastebimas buvo  Gytis Matiukas („Lietuvos draudimas“), telekomunikacijų srityje – Antanas Zabulis („Omnitel“). 

Latvijoje ryškiausiu nuomonės lyderiu tapo Dainis Gašpuitis (SEB), telekomunikacijų kompanijų segmente dažniausiai buvo cituojamas Juris Gulbis („Lattelecom“). Estijoje žiniasklaidos priemonėse daugiausiai buvo pastebimas Hardo Rajula (SEB), telekomunikacijų segmente – Kaja Sepp (EMT), draudimo – Heidi Vilu (IF).

Centralizuotas Baltijos šalių bankų, telekomunikacijų ir draudimo bendrovių atstovų komunikacijos tyrimas buvo atliekamas 2011 m. sausio-rugsėjo mėnesiais. Jo metu buvo vertinama įmonių ir įmonių grupių, veikiančių Pabaltijo regione, komunikacija bei išanalizuota daugiau nei pusė tūkstančio   Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiniasklaidos šaltinių. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius