Dar 36 proc. gyventojų informaciją apie kainas seka internete, spaudoje bei televizijoje, o tokia pati dalis žemiausių kainų ieško konkrečios parduotuvės lentynose. 16 proc. lietuvių apie nuolaidas ir išskirtinius pasiūlymus sužino iš draugų, o 15 proc. žemiausiomis kainomis apskritai nesidomi, rodo prekybos tinklo IKI užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikto tyrimo duomenys.
Reikšmingos dalies pirkėjų pasiryžimą apsilankyti keliose parduotuvėse prekybininkai aiškina savotiška nuolaidų medžiokle. Anot minėto prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovės Bertos Čaikauskaitės, dalis lietuvių nori būti tikri, kad moka mažiausią kainą, todėl jie nuolat stebi įvairiais kanalais prekybos tinklų skelbiamas nuolaidas ir į parduotuvę atvyksta pasinaudoti konkrečiais pasiūlymais.
Įdomu, kad žemiausių kainų skirtingose parduotuvėse dažniausiai ieško turintieji aukštesnes pajamas. 36 proc. gyventojų, kurių vienam šeimos asmeniui per mėnesį tenka daugiau nei 500 eurų pajamų, ieškodami nuolaidų ir akcijų keliauja po skirtingas parduotuves. Tuo metu prekybos tinklų nuolaidas skelbiančius leidinius dažniausiai peržvelgia asmenys, kurių vienam namų ūkio nariui per mėnesį tenka 201-300 eurų pajamų.
Žemiausių kainų lankydamiesi skirtinguose prekybos centruose dažniausiai ieško 36-45 metų amžiaus pirkėjai (38 proc.), o ne daugiau laiko paprastai turintys senjorai (33 proc.). Taip elgiasi ir nemaža dalis kitų amžiaus grupių atstovų – 32 proc. 46-55 metų amžiaus gyventojų bei 31 proc. 26-35 metų amžiaus pirkėjų. Migruoti tarp prekybos centrų mažiausiai linkę jauniausi – 18-25 metų amžiaus – pirkėjai (24 proc.).
Mažiausių kainų visai neieškantys dažniausiai teigė studentai ir moksleiviai (27 proc.), aukščiausio ir vidutinio lygio vadovai (21 proc.).
Atliekant tyrimą šių metų vasario mėnesį buvo apklausta daugiau nei tūkstantis 18-75 metų amžiaus gyventojų visoje Lietuvoje.