-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TV3 nepardavė viso reklamos laiko per krepšinio rungtynes

Eterį pripildžius su krepšiniu susijusiomis reklamomis, kai kurios bendrovės, nenorėdamos paskęsti tokios tematikos sraute, savo reklamas nukėlė į rugsėjo pabaigą ir spalio pradžią.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / BFL nuotr.

Pasak TV3 komercijos direktoriaus Aldo Juronio, bendrovei nepavyko parduoti viso reklamos laiko varžybų metu, pirmadienį praneša „Verslo žinios“.

„TV3 reklamos laiką pardavinėjo nelanksčiai. Mano žiniomis, jiems ši prekyba nebuvo labai sėkminga“, – komentuoja reklamos agentūros OMD vadovas Darius Gricius.

Pagrindiniai reklamos užsakovai – čempionato ir rinktinės rėmėjai, pagrindiniai transliacijų rėmėjai – „Švyturys“ ir „Viči“.

„Po čempionato vėl bus transliuojamas nenatūraliai didelis kiekis reklamos. Todėl tokį sprendimą priėmusios bendrovės gali ir suklysti“, – sako D.Gricius.

Interneto reklamos bendrovės „AdNet“ vykdomasis direktorius Linas Šiautkulis sako, kad didžiausi reklamos užsakovai čempionato metu yra šio renginio rėmėjai, kitų bendrovių reklamos kiekiai internete sumenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius