Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Tyrimas: paramai įmonės lėšų dar randa

Pinigai
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Pinigai
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sunkmečiu finansinei paramai skirtus biudžetus mažino arba išvis jų atsisakė 60 proc. tokią rinkodaros formą anksčiau pasirinkusių bendrovių, bet pagerėjus ekonominei padėčiai pusė bendrovių biudžetus šiemet pasirengusios didinti, rodo apklausa, kurioje dalyvavo 50 Lietuvoje veikiančių įmonių.

Tyrimas rodo, kad daugiau kaip trečdalis apklaustų bendrovių rėmimo išlaidų neatsisakė ir sunkmečiu, o 30 proc. įmonių neviešina, kad remia vieną ar kitą projektą, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Pusė bendrovių remia daugiau nei tris projektus. Dažniausiai investicijos į paramą tesudaro 5 proc. bendro rinkodaros katilo. Populiariausia yra mišri paramos forma: teikiama finansinė parama ir parama įmonės paslaugomis ar produktais.

Remti projektus ar asmenis šiais metais planuoja 80 proc. apklaustų įmonių. Prioritetą bendrovės teikia socialiniams (36 proc.) ir kultūriniams projektams (32 proc.). Sportą remia 23 proc. apklaustųjų, mokslą – 9 proc. Pagrindinis veiksnys sprendžiant, remti projektą ar asmenį, – projekto artumas įmonės veiklai ir produktams (50 proc).

25 proc. įmonių vadovų ir rinkodaros vadovų nurodė, jog pagrindinis prioritetas renkantis, ką remti, – informacijos apie projektą, kurioje būtų minima įmonė, gausa žiniasklaidoje.

6 proc. apklaustų įmonių rėmimo faktą naudoja savo reklamai, o 20 proc. – ryšiams su visuomene. 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos Tyrimas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką