Verslininkai tokiais rezultatais tikėti nelinkę ir sako, kad problemų bendraujant su bankininkais nesumažėjo, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Lietuvos privatūs ir verslo klientai komerciniais bankais yra patenkinti labiau nei Estijos ir Latvijos bankų klientai, rodo rinkos tyrimų bendrovės „EPSI Baltic“ duomenys, gauti šių metų viduryje apklausus 5 tūkst. respondentų Baltijos šalyse.
Anot „EPSI Baltic“, kuri klientų, besinaudojančių mažmeninės bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų ir viešosiomis paslaugomis, poreikių patenkinimo tyrimus įvairiose Europos šalyse „EPSI Baltic“ atlieka nuo 2005-ųjų, Lietuvos klientų pasitenkinimo vidurkis – 75-85 taškai, kai Estijoje jis siekia 65-75, Latvijoje – 70-75 taškus iš 100 galimų.
„Lietuvos klientų vertinimai beveik visada būna labiau optimistiniai nei kitose Baltijos valstybėse. Panašu, kad tai mentaliteto specifika – Lietuvoje žmonės kiek palankiau žiūri į šalyje veikiančias paslaugų bendroves“, – sako „EPSI Baltic“ generalinė vadybininkė Baltijos regionui Jelena Avanesova.