-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: vartotojai linkę asmeninius duomenis keisti į naudingą turinį

Vartotojai nusiteikę dalintis savo duomenimis tiesioginės rinkodaros tikslais, mainais į naudingą turinį, rodo UAB „Baltnetos komunikacijos“ atliktos apklausos rezultatai. Vertingiausia respondentai įvardijo informaciją apie nuolaidas – jos pageidauja net pusė apklaustųjų.
Pastaruoju metu populiarėja darnaus vartojimo sąvoka: pirkti tik tai, kas būtina.
Nuolaidos / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Pasak UAB „Baltnetos komunikacijos“ rinkodaros komunikacijų vadovės Vitos Girštautaitės, bendrovės turėtų atidžiau vertinti naudojamas tiesioginės rinkodaros priemones. „Nepaisant to, kad trečdalis respondentų teigia apskritai nepageidaujantys jokios reklaminės informacijos, vis dėlto tie patys žmonės linkę pasidalinti, pavyzdžiui, savo telefono numeriu marketingo tikslams. Tačiau jiems svarbi viena sąlyga – naudingas turinys. Bendrovės neturėtų piktnaudžiauti savo klientų kantrybe siųsdami jiems mažai aktualius pasiūlymus – 42 proc. respondentų nurodė, kad nepageidaujamo turinio reklama juos galėtų priversti net atsisakyti kompanijos prekių ar paslaugų.“

Apklausos duomenimis, vartotojus domina ne tik nuolaidos. Dalis respondentų taip pat pageidauja informacijos apie naujų produktų pristatymus (37 proc. apklaustųjų), kvietimų į renginius (35 proc.), produktų pavyzdžių (23 proc.). Mažiausiai aktualūs apklaustiesiems pasirodė reklaminiai žaidimai (3 proc.) ir klientų nuomonės apklausos (13 proc.).

„Panašu, kad vartotojams patinka patiems pasirinkti reklaminės informacijos gavimo laiką ir vietą. Priimtiniausiu tiesioginės rinkodaros kanalu buvo įvardintas elektroninis paštas – tai nurodė 54 proc. respondentų. Tuo tarpu juos labiausiai erzina privačioje erdvėje ir ne jų pasirinktu laiku naudojamos tiesioginės rinkodaros priemonės – skambučiai į mobilųjį ir stacionarų namų telefoną. Šiuos kanalus mažiausiai priimtinais atitinkamai įvardijo 84 ir 89 proc. respondentų“, – teigia V. Girštautaitė.

Apklausos metu labiausiai išsiskyrė respondentų nuomonės dėl popierinių laiškų ir lankstinukų siuntimo. Teigiantieji, kad tai yra priimtinas kanalas, su tuo nesutinkantys ir neturintys tvirtos nuomonės šiuo klausimu pasiskirstė beveik tolygiai – po trečdalį. Penktadalis respondentų taip pat teigia, kad sutiktų gauti reklaminius pasiūlymus SMS žinutėmis. Iš jų 20 proc. neprieštarautų tokiai reklaminės informacijos sklaidai kartą per mėnesį, o 17 proc. sutiktų SMS žinutes gauti net dažniau – kartą per savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius