Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas. Miesto žmonių kišenėse Lietuvoje kiekvieną mėnesį lieka 101 mln. litų

Dideles pajamas gaunantys Lietuvos gyventojai per mėnesį išleidžia kelis šimtus milijonų litų ir dar šimtas milijonų lieka kišenėje. Pirkdami ilgai naudojamus vertingus daiktus jie netaupo kokybės sąskaita ir mano, kad dabar yra geras laikas vertingų daiktų įsigyti pigiau. Tačiau ir tarp šių žmonių yra didelė dalis nerimaujančių ar net panikuojančių dėl savo finansinių galimybių.
Bankrotas
Kišenė / Photos.com nuotr.

„Ogmios“ įmonių grupės, valdančios interjero ir apdailos centrą „Domus galerija“, užsakymu „Tns-Gallup“ tyrė pasiturinčių Lietuvos gyventojų vartojimo įpročius. Į jų akiratį pateko didžiųjų miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio – gyventojai, kurių pajamos vienam šeimos nariui yra du ir daugiau tūkstančių litų per mėnesį. Tokių žmonių šiuose miestuose yra 12 proc., apie 72 tūkst. šeimų, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

Bendros jų išlaidos per mėnesį siekia 300 mln. litų. Vartojimui, maistui, drabužiams, baldams, švietimui, pramogoms jie išleidžia 34 proc. pajamų – 138 mln. litų. Ketvirtadalis pajamų – beveik 101 mln. litų – lieka kišenėje.

Nors didžioji dalis šios grupės žmonių nejaučia pinigų stygiaus, tarp jų taip pat yra įsitempusių ir panikuojančių dėl savo finansinių galimybių. 41 proc. jaučiasi pažeidžiami. Tuo tarpu apskritai Lietuvoje taip jaučiasi 69 proc. gyventojų.

„Dideles pajamas gaunančių žmonių vartojimo įpročiai irgi pasikeitė. Du trečdaliai ieško pigesnių prekių ir stengiasi pirkti per akcijas. Bet tarp jų nėra taupančių kokybės sąskaita“, – sakė „TNS-Gallup“ tyrimų strategijos direktorė Rūta Gaudiešienė.

Pasak jos, tyrimas parodė, kad ir turtingi žmonės neskuba leisti sunkiau uždirbamų pinigų. Rinkdamiesi daiktus, ypač tuos, kurie naudojami ilgai, jie svarsto, kiek iš tiesų tie daiktai yra vertingi, lygina kainas. Jiems ne tiek rūpi garsūs prekių ženklai, bet yra svarbus dizainas, medžiagiškumas, idėja.

„Lietuvoje, palyginti nedaug, bet yra turtingų žmonių. Jie plačiau atvertų savo pinigines, jei būtų pasiūlyta ilgai vertingais išliekančių, pagal naujas technologijas pagamintų, ekologiškų, modernių daiktų už protingą kainą“, – apibendrindama tyrimo rezultatus sakė R.Gaudiešienė.

„Daryti išsamius rinkos tyrimus paskatino ir akivaizdžiai pasikeitusi ūkio padėtis bei vartojimo tendencijos, kurias pajuto visi prekybininkai. Atsižvelgiant į jų rezultatus bus peržiūrimas ir „Domus galerijoje“ siūlomų prekių asortimentas, visa prekybos centro koncepcija“, – sakė „Ogmios“ grupės ekonomikos direktorė Viktorija Radzevičienė.

Galerija išliks vieta, kur prekiaujama originaliomis, savitomis namų įrangos, apdailos, interjero prekėmis, tačiau atsiras kainos atžvilgiu labiau prieinamų daiktų, didės asortimentas, bus kuriamos intelektualios veiklos, meno erdvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius