-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už „džinsines“ grindis lietuvių įmonė pelnė prestižinį „Red Dot“ dizaino apdovanojimą

Šių metų balandį jauna lietuvių įmonė „Grigo“ laimėjo ypatingą dizaino profesionalų įvertinimą – „Red Dot Award Winner“ apdovanojimą. Laimėjimas kategorijoje „Product Design“ suteiktas dizainerio Vytauto Grigo sukurtai ąžuolinių grindų kolekcijai „Denim“.
„Džinsinės“ grindys
„Džinsinės“ grindys / „Grigo“ nuotr.
Temos: 2 Grindys Interjeras

Red Dot Award“ – tai aukščiausio lygio apdovanojimas, suteikiamas už novatorišką, funkcionalų ir kokybišką produktų dizainą Tai pirmas toks laimėjimas lietuviškoms grindims, o UAB „Grigo“ yra viena iš keturių lietuviškų įmonių, laimėjusių produktų dizaino kategorijos „Red Dot Award Winner“ apdovanojimą.

Pagrindinis „Denim“ kolekcijos grindų išskirtinumo aspektas – jos atrodo tarsi pagamintos iš tikro džinsų audinio. Melsvos spalvos medinis paviršius tam tikrose vietose „nusitrynęs“ bei „išgarintas“, o grindlentės šone eina geltona siūlė. „Denim“ kolekcijos grindys ne tik atrodo, bet ir dėvisi kaip džinsai – ten, kur daugiausia vaikštoma, grindlentės švelniai prasitrina ir paviršius tose vietose ilgainiui tampa pilkšvas. Gamybos procese nenaudojami jokie dažai ar beicai – tokį efektą galima pasiekti tik technologiškai apdirbant natūraliai pilkos spalvos pelkių ąžuolą.

„Manau, kad šiandien norint sukurti gerą dizainą reikia išmokti kasdieniškus ar nuobodžius elementus panaudoti naujai ir netikėtai“, – sakė „Grigo“ vadovas ir vyriausiasis dizaineris V.Grigas.

„Grigo“ nuotr./„Džinsinės“ grindys
„Grigo“ nuotr./„Džinsinės“ grindys

Džinsus, pasak jo, galima vadinti tobulo dizaino produktu, mat jie patvarūs, praktiški ir kartu stilingi – drabužius iš šios medžiagos dėvi ir vargšai, ir turtuoliai. Todėl V.Grigui ir kilo mintis panaudoti džinsus kitokiam amplua – ąžuolinėms grindims.

Šį lietuviškų grindų aspektą pastebėjo ir tarptautinis „Red Dot“ žiuri. Jį sudaro 38 dizaino pasaulio profesionalai, tokie kaip aukštosios mados batų kūrėjas Jimmy Choo ar „Ferrari“ automobilių ir Japonijos greitųjų traukinių „Shinkansen“ dizainą kūręs Ken Okuyama. Žiuri atsižvelgė į gaminio kokybę, funkcionalumą, inovacijas, ekologiškumą ir emocinį įspūdį.

„Grigo“ savo grindims naudoja išskirtinę pelkių ąžuolo medieną, kuri garsėja retai gamtoje aptinkamų ir interjero dizaine madingų spalvų palete – anglies juoda, sidabriškai pilka, mėlyna ar net violetine. Pelkių ąžuolas – tai kelis tūkstantmečius pelkėje po vandeniu, be saulės ir deguonies pragulėjęs ąžuolas, kurio mediena dėl pelkės aplinkoje vykstančių procesų įgauna naujų savybių.

Ši mediena taip pat išsiskiria savo patvarumu ir ilgaamžiškumu – ji gerokai atsparesnė mechaninei trinčiai bei dėvėjimuisi, lyginant su įprastu ąžuolu, o grindų spalva neblunka net veikiama saulės spindulių. Dar vienas „Grigo“ pelkių ąžuolo privalumas – iš jo pagamintos grindlentės yra ekologiškos ir saugios sveikatai. Beje, tai ne pirmas įmonės apdovanojimas šiais metais – sausį Vokietijoje vykusioje grindų dangų parodoje „Domotex“ net du UAB „Grigo“ gaminami pelkių ąžuolo grindlenčių modeliai laimėjo inovacijų prizą „Inovations@DOMOTEX“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius