Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Už klastingą reklamą Šiaulių bankas užsidirbo 28 tūkst. eurų baudą

Lietuvos banko valdyba skyrė 28 113 eurų baudą Šiaulių bankui už netinkamai per televiziją skelbtą gyventojams banko siūlytų vartojimo kreditų reklamą. Reklamoje privaloma informacija buvo skelbiama neįskaitomu šriftu ir per trumpai.
Šiaulių bankas
Šiaulių bankas / Šiaulių banko nuotr.

Lietuvos bankas atliko tyrimą ir nustatė, kad skelbiant reklamą pažeisti pagrindiniai Vartojimo kredito įstatyme nustatyti vartojimo kredito sutarties reklamą reglamentuojantys reikalavimai.

Reklamoje vartotojui svarbi privaloma skelbti standartinė informacija tipiniame pavyzdyje buvo nurodoma kur kas mažesniu šriftu televizoriaus ekrano apačioje nei gerokai didesniu šriftu ekrano centre reklamuojamos palūkanos.

Be to, standartinė informacija rodyta vos kelias sekundes, taigi per trumpai, kad vartotojas galėtų šią informaciją perskaityti ir įvertinti.

Atsižvelgus į aplinkybių visumą ir įvertinus lengvinančias aplinkybes, už netinkamą reklamą skirta 0,03 proc. 2017 m. banko bendrųjų metinių veiklos pajamų dydžio bauda.

Privalomą reklamoje standartinę informaciją sudaro šeši elementai, leidžiantys vartotojui suvokti, kokios yra visos paskolos išlaidos (palūkanų norma, vartojimo kredito suma ir visos su kreditu susijusios išlaidos, vartojimo kredito sutarties trukmė, mokėtina įmoka ir visa vartotojo mokėtina vartojimo kredito suma).

Prieš kelis mėnesius dviem bendrovėms Lietuvos bankas taip pat skyrė baudas už televizijos kanalais transliuotą reklamą apie gyventojams siūlytus bendrovių vartojimo kreditus, nes ji neatitiko visų teisės aktų reikalavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius