Užtrukusios prieplaukos statybos stabdo „Begos“ plėtros planus

Privataus kapitalo Klaipėdos jūrų krovinių bendrovė „Bega“ dar pernai turėjo švartuoti pirmuosius laivus prie naujo žemės ūkio produktų terminalo krantinių, tačiau užtrukus prieplaukos statybai šiuos planus turėjo atidėti.
„Bega“
„Bega“ / Egidijaus Jankausko/15min nuotr.

„Jūrinė techninė dalis bus parengta tik šių metų antro ketvirčio pabaigoje, arčiau metų vidurio, nors pagal visus planus darbai turėjo būti pabaigti gruodžio mėnesį. Mes daug nepatogumų sudarome ne tik sau, bet ir savo partneriams. Nuostoliai viršys ne vieną ir ne du milijonus litų mūsų bendrovei, manau, ir uostui“, – dienraščiui „Verslo žinios“ teigė „Begos“ generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis.

Pasak jo, jau buvo susitarta dėl produkcijos krovos su konkrečiais užsakovais iš Lietuvos, Rusijos, Kazachstano, taip pat Brazilijos, Argentinos importuotojais į Europą.

„Tai labai rimti projektai ir darbai. Mes sausio mėnesį pirmuosius krovinius į terminalo sandėlius padėsime, tai buvo mūsų planuose. Tačiau terminalo pajėgumas bus išnaudotas, kai bus pastatyta prieplauka ir įrengta visa technologinė įranga, kurią mes jau turėjome montuoti gegužės pabaigoje. Darbai dar nepradėti“, – sakė A.Kuzmarskis.

Pasak Klaipėdos uosto infrastruktūros ir plėtros direktorės Romos Mušeckienės, „Begos“ prieplauką statanti ir krantines rekonstruojanti bendrovė „Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft“ vėluoja daugiausia dėl netvarkingai parengto projekto, todėl uosto direkcija sutiko pratęsti statybų terminą iki kovo 31 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Bintense“ apžvalga: patikima ir reguliuojama kriptovaliutų keitykla tiesioginiams sandoriams
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos