Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas skundžiasi neambicingu valdžios požiūriu į parodas

Iš tarptautinių parodų grįžę verslininkai apgailestauja, kad per du dešimtmečius šalis taip ir neišmoko patraukliai ir efektingai pristatyti savo pramonės. Tuo tarpu parodų organizatoriai teigia, kad originalios idėjos turi savo kainą, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Vilnius
Vilnius / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Lazerinio mikroapdirbimo sistemas gaminančios bendrovės „Elas“ direktorius Jonas Klimantavičius pažymi, kad tarptautinėje parodoje „Hannover Messe“ Lietuvos inžinerinės pramonės įmonės pristatomos pramonės subrangovų salėje, o Estija – naujų technologijų ir tyrimų salėje. Pasak įmonės vadovo, taip atitinkamai kuriamas įvaizdis apie pačią šalį.

„Jeigu įmonių grupė vyksta į parodą su vėliava “Made in Lithuania„ – tai turi būti ambicinga. Prilyginčiau tai pasirengimui olimpinėms žaidynėms, kai ketinama siekti pergalės, o ne važiuojama su mintimi, kad dalyvausime, bet kuo pigiau, su paprasčiausia apranga ir primityviomis priemonėmis“, – pažymi bendrovės „Ekspobalta“ direktorius Saulius Valius.

Bendrovės Ekspozicijų centras vadovas Erikas Piskunovas teigia, kad idėjų pasiūlyti visada įmanoma, tačiau visada viskas atsiremia į pinigus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius