-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslo kelionių kultūra atsigręžia į Vakarus

Vakarietiški verslo standartai vis dažniau atranda savo kelią ir Lietuvoje. Pasaulyje įsivyravusios verslo kelionių tendencijos – jau ir Lietuvos verslininkų kasdienybė. Svarbiausia tampa laikas, ekonomiškumas ir kokybiškas minimalizmas. Apie verslo kelionių tendencijas Lietuvoje pasakoja „ibis Styles Vilnius“ vadovė Inga Grajauskienė ir „Boutique travel“ kelionių dizainerė Marija Šaduikienė.
Lėktuvas
Lėktuvas / 123rf.com nuotr.

Keliaujantys verslininkai – nauja rinka

Vis dažniau vadovai nori pamiršti bemieges naktis, ankstyvus pasiruošimus rytiniam skrydžiui, kelionę iki oro uosto ir rūpestį dėl parkavimo vietos automobiliui, todėl linkę rinktis Vakaruose itin išpopuliarėjusius verslo kelionių paketus.

„Jau ir Lietuvos verslininkai vis dažniau naktį prieš skrydį apsistoja viešbutyje, mat nori į kelionę leistis žvalūs, pailsėję ir tvarkingai atrodantys. Stebėdami verslininkų poreikį, sukūrėme ir pristatėme vakarietiškus standartus atitinkantį verslo kelionių paketą „Sleep, park, fly“, – patirtimi dalijosi viešbučio „ibis Styles Vilnius“ vadovė Inga Grajauskienė.

Lietuvos verslininkai pirmenybę teikia vis trumpesniems vizitams į užsienį.

Kelionės vis trumpėja

Lietuvos verslininkai pirmenybę teikia vis trumpesniems vizitams į užsienį. „Per pastaruosius dešimt metų, verslo kelionės sutrumpėjo bene dvigubai, dabar komandiruočių trukmė viena – dvi dienos“, – teigė I. Grajauskienė.

Maksimaliai taupant laiką vadovams svarbiausios kelionės sąlygos, leidžiančios susikoncentruoti tik į kelionės tikslą.

„Trumpalaikių verslo kelionių paklausa auga, o rinka diktuoja, kad jos tampa vis trumpesnės ir mažiau prognozuojamos. Ryte susitikimą turėję Briuselyje, jau po pietų prašo užsakyti skrydį ir viešbutį Taline“, – pasakoja „Boutique travel“ kelionių dizainerė Marija Šaduikienė.

Į kelionę be lagamino

Profesinių kelionių bagažas gerokai sumažėjo. Rinkdamiesi trumpesnes verslo keliones įmonių vadovai atsisako kelių komplektų drabužių, apsiriboja būtiniausiais daiktais, telpančiais į mažą rankinį bagažą. Ši tendencija išaugino viešbučių paslaugų paklausą, tokių kaip drabužių priežiūra ir valymas, išmaniųjų įrenginių, buitinių prekių bei transporto nuoma.

Arčiau oro uosto

Vis labiau populiarėja verslo susitikimus planuoti arti oro uosto esančiose ekonominės klasės viešbučių konferencijų salėse ar restoranuose. Dažnai verslo partneriai susitinka vos vienam pokalbiui, kurį taupydami laiką, paskiria kuo arčiau oro uosto.

Siekdami išvengti didmiesčių spūsčių keliaujant nuo miesto pakraščio ar net užmiesčio iki centro, jie renkasi itin kokybiškus, tačiau neprabangius viešbučius. Tai kuria dar vieną tendenciją, kad verslo kelionėms renkamasi vis ekonomiškesnis variantas.

Minimalizmas

Didžioji dalis keliaujančių verslininkų prabangą palieka poilsinėms kelionėms.

„Vienas svarbiausių kriterijų, atsispindinčių verslininkų reikalavimuose yra nemokamas bevielis internetas, tam, kad net ir iš viešbučio galėtų efektyviai tvarkyti verslo reikalus ir neatitrūkti nuo verslo kasdienybės“ , – teigė M. Šaduikienė.

Dažniausiai pasirenkami ekonominės klasės viešbučiai, kurie užtikrina kokybę už patrauklią kainą. Noras suderinti verslo keliones su miesto pažinimu bei išskirtinėmis pramogomis šiuolaikiniams verslininkams tampa svetimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius