Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Viasat“ sustabdė Pirmojo Baltijos kanalo ir „REN TV Baltija“ transliacijas

Šaltinis: BNS
0
A A

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „Viasat“ sustabdė Pirmojo Baltijos kanalo ir „REN TV Baltija“ transliacijas.

„Viasat“ skelbia, kad šį sprendimą lėmė itin pabrangintos šių kanalų retransliacijos.

„Po tris mėnesius trukusių nesėkmingų derybų neturime kito pasirinkimo, kaip tik nutraukti šių kanalų transliacijas. Todėl dabar sunku pasakyti, kiek laiko mūsų klientai nematys šių kanalų“, – „Verslo žinioms“ teigė „Viasat“ viešųjų ryšių vadovė Diana Liepinytė.

Tačiau ji nenorėjo nurodyti, kiek rusiškiems kanalams Baltijos šalyse atstovaujanti Baltijos autorių ir transliuotojų sąjunga (BATS) panoro padidinti įkainius, nes tai konfidenciali informacija.
Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos (LKTA) direktorius Juozas Jurelionis sakė, kad asociacijos nariai su BATS derėjosi praėjusių metų pabaigoje ir taip pat sulaukė didesnių kainų.
„Kiekvienais metais jie siekia vienokiomis ar kitokiomis priemonėmis kainas didinti ir mums šiemet kainos taip pat pakilo, palyginti su 2009 metais, tačiau jos paaugo keliais procentais“, – sakė J.Jurelionis.

Tokius pokyčius asociacijos vadovas vertina neigiamai, nes krizės sąlygomis kabelinių televizijų bazinio paketo, kuriame yra dauguma pagrindinių programų, kaina ne didėja, o mažėja.
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką