-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Vidaus sandoriai keleivių vežimo sektoriuje vertinami nevienodai

Paliktus galioti vidaus sandorius keleivių vežimo sektoriaus atstovai vertina nevienodai, rašo „Verslo žinios“.
„Kautra“ maršrutiniai taksi
„Kautra“ maršrutiniai taksi / „Kautra“ nuotr.

„Visiškai atsisakyti vidaus sandorių nebūtų tikslinga. Bet ir palikti vien tik juos reikštų, kad nebūtų konkurencijos. Reikėtų protingo viduriuko“, – sakė vienos didžiausių Lietuvoje keleivių pervežimo bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

Tuo metu Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas Rimantas Martinavičius mano, kad vidaus sandoriai leis savivaldybėms neskelbti konkursų, o sudaryti ekonomiškai naudingą sandorį su savo vežimo kompanija: „Mažas procentas, kad savivaldybių įmonės būtų laimėjusios tuos konkursus, nes nelygios sąlygos: išlaikome autobusų stotis, infrastruktūrą, dalyvaujame viešuosiuose pirkimuose pirkdami dalis, transporto priemones. Taip vilkinamas laikas, mažinamas lankstumas, auga išlaidos. O privatūs vežėjai ateina visiškai kitokiomis sąlygomis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius