Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vis labiau taupyti linkę amerikiečiai kiša koją JAV ekonomikos augimui

JAV vėliava
AFP/„Scanpix“ nuotr. / JAV vėliava
Šaltinis: 15min
0
A A

Mažos benzino kainos ir daugiau negu 700 tūkstančių naujų darbo vietų. Tokia situacija JAV nepaskatino šalies gyventojų leisti daugiau pinigų. Remiantis naujausiais statistikos duomenimis, amerikiečiai balandį išleido mažiau pinigų negu kovą. Tai, kad JAV gyventojai vis labiau linkę taupyti, pastebima jau keletą pastarųjų metų, tačiau ši tendencija reiškia štilį šalies ekonomikoje, rašo naujienų svetainė cnn.com.

Amerikiečiai vis labiau didina savo santaupas ir šiuo metu pajamų dalis, kurią jie nusprendžia atidėti taupymui, yra keliais procentais didesnė negu buvo per prieškrizinį laikotarpį.

„Amerikiečiai savo piniginių balandį plačiai nepraverdavo“, – teigė banko „BMO“ dukterinės įmonės „BMO Capital Markets“ vyriausioji ekonomistė Jennifer Lee.

Tai turi didelę įtaką JAV ūkiui, nes vidaus rinkoje išleidžiami pinigai generuoja apie 70 proc. visos šalies ekonominės veiklos. Jeigu žmonės neleidžia pinigų, ekonomika neauga.

Ekonomistai tikėjosi, kad amerikiečiai pradės daugiau leisti atsigaunant darbo rinkai ir pingant degalams. 

Ekonomistai tikėjosi, kad amerikiečiai pradės daugiau leisti atsigaunant darbo rinkai ir pingant degalams.

Vis dėlto, panašu, kad amerikiečiai nėra nusiteikę greitai atsisveikinti su dėl pigaus benzino sutaupytais pinigais.

Be to, finansų ekspertai teigia, kad polinkis daugiau taupyti rodo, kad JAV gyventojai nėra optimistiškai nusiteikę dėl šalies ekonomikos ateities ir yra linkę atidėti lėšų juodai dienai.

Taip pat svarbu paminėti, kad JAV, nors naujos darbo vietos ir kuriamos, atlyginimai nedidėja, o tai taip pat atbaido nemažai amerikiečių nuo neskubių pirkinių.  

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką