Pasak verslininkų, padėtis jau ne tokia niūri kaip sausio–vasario mėnesiais, kai užsakymų nebuvo, rašo „Verslo žinios“.
„Vokietijoje žmonės skatinami pirkti, dėl to daugėja darbo ir mašinų vežėjams. Mūsų sektoriui tai nėra išsigelbėjimas, tačiau kai kurioms įmonėms, kurios rado šią nišą, tai atokvėpis“, – sakė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.
Jis skaičiuoja, kad Europos Sąjungoje (ES) nišą rado keliolika bendrovių. Vokietijoje pavyksta įdarbinti geriausiu atveju 10 proc. Lietuvoje registruotų automobilvežių. A.Kondrusevičiaus žiniomis, šiek tiek padaugėjo ir užsakymų mašinoms vežti į Kazachstaną.
„Jei netrūktų apyvartos lėšų, nes tiekėjai už viską prašo sumokėti iš anksto, galėtų važiuoti visi sunkvežimiai, nors dabar dirba tik 30–40 proc. mūsų vilkikų“, – sakė Marijampolės lengvųjų automobilių transportavimo „GNG įmonių grupės“ savininkas Gintautas Navikas.
Didžiausia problema plėsti veiklą ES ta, kad nėra krovinių atgal į Lietuvą. Reisai, kai krovinys vežamas tik į vieną pusę, nepelningi, o laikyti vilkikus, kad jie važinėtų vien Europoje, ne visada pavyksta.