Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokietijos automobilių pramonės gelbėjimo planas padeda ir Lietuvos vežėjams

Vokietijos automobilių pramonės gelbėjimo planas, pagal kurį naują mašiną perkančiam ir seną parduodančiam žmogui kompensuojama 2,5 tūkst. eurų (8,6 tūkst. litų), suteikė atokvėpį ir Lietuvos automobilių vežėjams.
Vežėjai nerimauja, kad krovinių srautas gali mažėti ir ateinančiais metais.
Reisai, kai krovinys vežamas tik į vieną pusę, nepelningi. / S.Žiūros/BFL nuotr.

Pasak verslininkų, padėtis jau ne tokia niūri kaip sausio–vasario mėnesiais, kai užsakymų nebuvo, rašo „Verslo žinios“.

„Vokietijoje žmonės skatinami pirkti, dėl to daugėja darbo ir mašinų vežėjams. Mūsų sektoriui tai nėra išsigelbėjimas, tačiau kai kurioms įmonėms, kurios rado šią nišą, tai atokvėpis“, – sakė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Jis skaičiuoja, kad Europos Sąjungoje (ES) nišą rado keliolika bendrovių. Vokietijoje pavyksta įdarbinti geriausiu atveju 10 proc. Lietuvoje registruotų automobilvežių. A.Kondrusevičiaus žiniomis, šiek tiek padaugėjo ir užsakymų mašinoms vežti į Kazachstaną.

„Jei netrūktų apyvartos lėšų, nes tiekėjai už viską prašo sumokėti iš anksto, galėtų važiuoti visi sunkvežimiai, nors dabar dirba tik 30–40 proc. mūsų vilkikų“, – sakė Marijampolės lengvųjų automobilių transportavimo „GNG įmonių grupės“ savininkas Gintautas Navikas.

Didžiausia problema plėsti veiklą ES ta, kad nėra krovinių atgal į Lietuvą. Reisai, kai krovinys vežamas tik į vieną pusę, nepelningi, o laikyti vilkikus, kad jie važinėtų vien Europoje, ne visada pavyksta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius