-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiniasklaida sukilo prieš TNS LT

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija kartu su žiniasklaidos priemones ir rinkodaros specialistus vienijančiomis asociacijomis svarsto galimybę įkurti klasterį ir per jį centralizuotai pirkti žiniasklaidos ir reklamos tyrimus, o vėliau juos perparduoti visai rinkai.
Spauda
Spauda / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 1 Žiniasklaida

Taip tikimasi didinti konkurenciją tyrimų rinkoje, gerinti jų kokybę ir kainą, rašo „Verslo žinios“.

„Iš žiniasklaidos ir reklamos tyrimų norime didesnės kokybės ir skaidrumo. Šiuo metu rinka yra monopolizuota bendrovės TNS LT, ji neturi didelio noro tobulinti tyrimų. Todėl patys ėmėmės iniciatyvos“, – teigė „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Jo nuomonę palaiko ir Rita Jermakaitė, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros „Carat“ vadovė: „Ilgą laiką tyrimus perkame iš vienų rankų, dabartinė aplinka neskatina kitų įmonių pateikti geresnių siūlymų kainos ir kokybės požiūriu.“

Iniciatoriai planuoja sukurti žiniasklaidos ir reklamos agentūras vienijančių asociacijų ar šio verslo įmonių klasterį, jis tyrimų tiekėjams paskelbtų konkursą.

„Klasteris tikrai bus. Diskutuojame tik dėl jo schemos“, – pažymėjo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

Į diskusiją įsitraukė Lauko reklamos asociacija, Interneto žiniasklaidos asociacija, Lietuvos marketingo specialistų asociacija (LiMa), Lietuvos periodinės spaudos leidėjų asociacija, taip pat Lietuvos radijo ir televizijos asociacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius