Taip tikimasi didinti konkurenciją tyrimų rinkoje, gerinti jų kokybę ir kainą, rašo „Verslo žinios“.
„Iš žiniasklaidos ir reklamos tyrimų norime didesnės kokybės ir skaidrumo. Šiuo metu rinka yra monopolizuota bendrovės TNS LT, ji neturi didelio noro tobulinti tyrimų. Todėl patys ėmėmės iniciatyvos“, – teigė „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.
Jo nuomonę palaiko ir Rita Jermakaitė, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros „Carat“ vadovė: „Ilgą laiką tyrimus perkame iš vienų rankų, dabartinė aplinka neskatina kitų įmonių pateikti geresnių siūlymų kainos ir kokybės požiūriu.“
Iniciatoriai planuoja sukurti žiniasklaidos ir reklamos agentūras vienijančių asociacijų ar šio verslo įmonių klasterį, jis tyrimų tiekėjams paskelbtų konkursą.
„Klasteris tikrai bus. Diskutuojame tik dėl jo schemos“, – pažymėjo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Į diskusiją įsitraukė Lauko reklamos asociacija, Interneto žiniasklaidos asociacija, Lietuvos marketingo specialistų asociacija (LiMa), Lietuvos periodinės spaudos leidėjų asociacija, taip pat Lietuvos radijo ir televizijos asociacija.