-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Panevėžyje po rekonstrukcijos duris atvėrė prekybos centras RYO

Panevėžyje po rekonstrukcijos jau atidarytas atsinaujinęs prekybos centras RYO. Šviesiose ir funkcionaliose erdvėse po vienu stogu suburtas garsių pasaulyje ir stiprių Lietuvoje prekių ženklų būrys. Projektas unikalus tuo, kad rekonstruotas veikiantis prekybos centras.
Prekybos centras RYO
Prekybos centras RYO / RYO nuotr.

Dešimtmetį veikęs panevėžiečių ir ne tik jų pamėgtas prekybos centras pasikeitė ne tik vidumi ir išore, bet ir gavo naują vardą – RYO. Naujos architektūros formos atveria miestui naujos kartos pirkėjų poreikius atitinkantį prekybos centrą.

Prekybos kompleksas lankytojus trauks tiek išskirtine pasiūla, tiek nauju, šviesiu, funkcionaliu ir patraukliu interjeru. „Gimęs su šypsena veide“, – taip prekybos centrą pristato jo vadovė Jūratė Gaspariūnienė. Penktame pagal dydį šalies mieste, padedant vieniems iš geriausių architektų Lietuvoje, pritraukiant pasaulinio lygio prekių ženklus, buvo padarytas itin sudėtingas darbas. Norėdama buvusį prekybos centrą paversti tuo, kuo jis tapo dabar, jo savininkė Suomijos investicinė kompanija „Pontos Group“ rekonstrukcijai skyrė 7 milijonus eurų.

„Esant palankiai ekonominei situacijai šalyje „Pontos Group” investicija į prekybos centro rekonstrukciją galiausiai lems pirkėjo krepšelio ir parduotuvių apyvartų padidėjimą, kas ilgalainiui tik didins šios investicijos vertę. Mes tikime, kad RYO atitiks esamų ir būsimų savo klientų mažmenininkų lūkesčius, todėl ypač smagu, kai nuomininkai aktyviai palaikė kompanijos tikslus pagerinti komercinį prekybos centro patrauklumą ir daugelis jų savo jėgomis renovavo savo parduotuves esančias prekybos centre” – teigia kompanijos generalinis direktorius Timo Kokkila.

J. Gaspariūnienės teigimu, naujo prekybos centro idėją subrandino išaugę pirkėjų poreikiai. Apklausų rezultatai įtikino, kad panevėžiečiams trūksta prekybos erdvių, siūlančių platesnį prekių asortimentą. Įvertinta tai, kad miestas dar nėra išnaudojęs galimybių pritraukti garsių prekinių ženklų atstovus. Atkreiptas dėmesys į geriausią Europos prekybos centrų praktiką, kurią suformavo besivystanti vartojimo kultūra. Svarbus šios išaugusios kultūros aspektas – žmonės ieško vietų, kur pirkti yra malonu, be to, vis dažniau jie perka tik todėl, kad jiems tai sukelia gerų emocijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius