Dešimtmetį veikęs panevėžiečių ir ne tik jų pamėgtas prekybos centras pasikeitė ne tik vidumi ir išore, bet ir gavo naują vardą – RYO. Naujos architektūros formos atveria miestui naujos kartos pirkėjų poreikius atitinkantį prekybos centrą.
Prekybos kompleksas lankytojus trauks tiek išskirtine pasiūla, tiek nauju, šviesiu, funkcionaliu ir patraukliu interjeru. „Gimęs su šypsena veide“, – taip prekybos centrą pristato jo vadovė Jūratė Gaspariūnienė. Penktame pagal dydį šalies mieste, padedant vieniems iš geriausių architektų Lietuvoje, pritraukiant pasaulinio lygio prekių ženklus, buvo padarytas itin sudėtingas darbas. Norėdama buvusį prekybos centrą paversti tuo, kuo jis tapo dabar, jo savininkė Suomijos investicinė kompanija „Pontos Group“ rekonstrukcijai skyrė 7 milijonus eurų.
„Esant palankiai ekonominei situacijai šalyje „Pontos Group” investicija į prekybos centro rekonstrukciją galiausiai lems pirkėjo krepšelio ir parduotuvių apyvartų padidėjimą, kas ilgalainiui tik didins šios investicijos vertę. Mes tikime, kad RYO atitiks esamų ir būsimų savo klientų mažmenininkų lūkesčius, todėl ypač smagu, kai nuomininkai aktyviai palaikė kompanijos tikslus pagerinti komercinį prekybos centro patrauklumą ir daugelis jų savo jėgomis renovavo savo parduotuves esančias prekybos centre” – teigia kompanijos generalinis direktorius Timo Kokkila.
J. Gaspariūnienės teigimu, naujo prekybos centro idėją subrandino išaugę pirkėjų poreikiai. Apklausų rezultatai įtikino, kad panevėžiečiams trūksta prekybos erdvių, siūlančių platesnį prekių asortimentą. Įvertinta tai, kad miestas dar nėra išnaudojęs galimybių pritraukti garsių prekinių ženklų atstovus. Atkreiptas dėmesys į geriausią Europos prekybos centrų praktiką, kurią suformavo besivystanti vartojimo kultūra. Svarbus šios išaugusios kultūros aspektas – žmonės ieško vietų, kur pirkti yra malonu, be to, vis dažniau jie perka tik todėl, kad jiems tai sukelia gerų emocijų.