Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lindex“ savo darbuotojoms leido paragauti ir modelio duonos

Šiemet modelių pavasario apatinio trikotažo kampanijai „Bra volution“ „Lindex“ ieškojo tarp savo darbuotojų. Tarp išrinktųjų – ir Vilniuje dirbanti lietuvė Sigita.
Sigita
Sigita / Lindex nuor.
Temos: 2 „Lindex“ Darbas

Į modelių atranką Stokholme atvyko 45 žmonės, iš kurių fotosesijai Londono „Spring Studios“ buvo atrinkti penki modeliai.

„Iš pradžių merginos gerokai nervinosi, bet vos tik atsidūrė prieš fotoaparatą, jos susiėmė ir sublizgėjo. Jos visos atrodo nuostabiai – nuotraukos pačios kalba už jas! Visos penkios merginos atrodo geriau, nei mes galėjome įsivaizduoti!“, – teigė „Wednesday“ kūrybinis direktorius Mooksas Hanifiah.

Nuotraukos iš Londono pasirodys pagrindinėje kampanijoje, kuri visose „Lindex“ rinkose gegužės 5 d. bus pradėta skirtingais kanalais – spaudoje, lauko reklamoje, parduotuvėse ir internete.

„Daugumai sunku susirasti tobulai tinkančią liemenėlę. Su mūsų visiškai nauju apatinio trikotažo pateikimo būdu pirkėjos lengviau, greičiau ir patogiau susiras sau liemenėlę – tiek parduotuvėse, tiek ir interneto svetainėje“, – sakė „Lindex“ apatinio trikotažo skyriaus dizaino ir pirkimų vadovė Inger Lundqvist.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius