Dabar populiaru
Tiesiogiai
15min be reklamos
Publikuota 2022 05 04, 10:23

Priežastys, kodėl tinklaraštis neneša pelno

Tinklaraštis gali suteikti įmonei konkurencinį pranašumą ir padėti generuoti didesnes pajamas. Iš pirmo žvilgsnio jo kūrimas atrodo ganėtinai paprastas. Tačiau ne visada jis būna sėkmingas. Daug dirbate kurdami turinį ir stengdamiesi pritraukti srautą į savo tinklaraštį, tačiau vis nematote norimų rezultatų? Priežasčių, kodėl taip yra, gali būti įvairių. Šiame straipsnyje pristatysime pagrindines iš jų.
Priežastys, kodėl tinklaraštis neneša pelno
Priežastys, kodėl tinklaraštis neneša pelno / Interneto vizijos nuotr.

Gerai nepažįstate savo tikslinės auditorijos

Kurdami tinklaraštį jūs privalote žinoti, kam rašote. Kitu atveju tiesiog švaistote brangų laiką. Kad ir kokią sritį pasirinktumėte, jūsų turinys patiks ne visiems. Todėl vietoj to, kad rašytumėte bet kam, sutelkite dėmesį į tikslinę auditoriją. Pateikite jai naudingo ir vertingo turinio. Padėkite savo skaitytojams išspręsti problemas, su kuriomis jie susiduria, atsakykite į rūpimus klausimus. Taip pritrauksite daugiau potencialių klientų ir padidinsite savo pajamas.

Jums trūksta nuoseklumo

Dar viena priežastis, kodėl tinklaraštis neneša pelno, gali būti nuoseklumo trūkumas. Dauguma įmonių įrašus kuria ir publikuoja tada, kai turi laisvo laiko arba ateina įkvėpimas. Tačiau dažniausiai tokia taktika nėra veiksminga, ypač jei rinka konkurencinga. Siekiant sukurti sėkmingą, pajamas generuojantį tinklaraštį, būtina dėti nuolatines pastangas. Negalite tam skirti daug dėmesio tik tada, kai norisi, po to padaryti mėnesio ar ilgesnę pertrauką ir tikėtis, kad tinklaraštis augs.

Tai svarbu ne tik dėl skaitytojų, bet ir dėl „Google“, kuri mėgsta naują turinį. Tam, kad išvengtumėte pernelyg ilgų pertraukų, iš anksto apsvarstykite, kiek laiko galite skirti savo tinklaraščiui. Būkite realistiški. Viskas gerai, net jei tai ir vos valanda per savaitę. Tiesiog tuo metu atsiribokite nuo kitų darbų. Tinkamai sudėlioti prioritetai padės sėkmingai vystyti įmonės tinklaraštį.

Tinklaraščio turinys nėra pakankamai koncentruotas

Viena didžiausių problemų, su kuria susiduria tinklaraštį kuriančios įmonės, yra koncentracijos stoka. Jeigu jūsų įrašai apima per daug skirtingų temų, neturi jokios konkrečios krypties ir tikslo, tikėtina, kad norimų rezultatų taip ir nesulauksite. Siekiant sukurti išties pelningą tinklaraštį, sutelktas turėtų būti ne tik jūsų dėmesys, bet ir turinys.

Labai svarbu aiškiai suprasti savo tinklaraščio tikslą ir tai, kokias temas norite jame aptarti. Šiuo atveju labai praverčia redakcinis kalendorius, kuris leidžia patogiai planuoti ir stebėti tinklaraščio turinį. Jame galite pasižymėti, kada norite skelbti įrašus, taip pat paskirti skirtingas savaitės dienas konkrečioms temoms. Toks turinio planavimas padės lengviau įgyvendinti užsibrėžtus tikslus.

Pasinaudokite mūsų pateiktais patarimais ir pasirūpinkite, kad jūsų tinklaraštis būtų pelningas. O jeigu dar tik planuojate tokį kurti, nedelskite. Užregistruokite domeną ir užsisakykite svetainių talpinimo (hostingo) planą. Pasinaudokite šiomis paslaugomis iš vienų patyrusių rankų. Didelį svetainės pasiekiamumą ir greitį užtikrinantis hostingas padės pritraukti daugiau skaitytojų ir pelnyti jų pasitikėjimą. Taigi investuoti į tai neabejotinai verta.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką