Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilniaus vandenų“ komunikacijai vadovauja R.Saulytė-Smalskė

Vandentvarkos bendrovės „Vilniaus vandenys“ komunikacijai nuo pirmadienio vadovauja Renata Saulytė-Smalskė, anksčiau dirbusi Specialiųjų tyrimų tarnyboje (STT), mažmeninės prekybos tinkle „Maxima“.
Renata Saulytė
Renata Saulytė-Smalskė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus naujoji vadovė bus atsakinga už bendrovės išorinę ir vidinę komunikaciją, reputacijos ir darbdavio įvaizdžio kūrimą, bendravimą su žiniasklaida, pranešė bendrovė.

„Po kelerius metus trukusio ramesnio profesinio gyvenimo etapo džiaugiuosi galėdama sugrįžti prie savo šaknų ir vėl imtis darbo, kurį mėgstu ir kurį išmanau geriausiai. „Vilniaus vandenys“ yra ta bendrovė, kuri yra arti žmonių, jų kasdienių poreikių ir rūpesčių. Dirbdama čia galėsiu prisidėti ir prie miesto, kuriame gyvenu jau daugiau nei du dešimtmečius gerovės“, – pranešime sako R.Saulytė-Smalskė.

Pastaruosius dvejus metus ji dirbo aukštųjų technologijų bendrovėje „Thermo Fisher Scientific“, kur koordinavo vidinės komunikacijos procesus. Prieš tai R. Saulytė-Smalskė dirbo STT Viešųjų ryšių skyriaus vadove, taip pat „Maximos“ atstove spaudai bei komunikacijos vadove.

R.Saulytė-Smalskė naujose pareigose pakeitė Mindaugą Linkaitį, kuris „Vilniaus vandenų“ komunikacijai vadovavo vienus metus – nuo pernai vasario. Socialinio tinklo linkedin.com paskyroje M.Linkaitis nurodo, kad bendrovėje dirbo iki šių metų vasario.

Iki tol „Vilniaus vandenys“ ilgą laiką neturėjo atstovo spaudai, 2017-ųjų rudenį iš pareigų pasitraukus Antanui Bubneliui. Pastarasis dabar dirba prezidento Gitano Nausėdos atstovu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius