-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„AccorHotels“ valdytojas Lietuvai pristato naują viešbučių prekės ženklą

„Orbis“ pristato Rytų Europos rinkai, taip pat ir Lietuvai, naują apartamentų viešbučių prekės ženklą – „Aparthotels Adagio“. Tačiau kada ir kur pirmasis viešbutis atvers duris, dar neaišku.
Vilniaus dangoraižiai
Vilniaus dangoraižiai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pagrindinė licencinė sutartis su „Adagio SAS“ suteikia „Orbis“ teisę aštuoniose Rytų Europos valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje ir Serbijoje – steigti viešbučius šiais prekių ženklų pavadinimais: „Adagio“, „Adagio Access“ bei „Adagio Premium“.

Pagrindinė franšizės sutartis, sudaryta 15 metų su galimybe pratęsti dar 5 metų laikotarpiams, leidžia „Orbis“ naudotis visomis paslaugomis, praktine patirtimi ir kita „Adagio SAS“ parama, skiriama „Adagio“ prekių ženklams.

„Adagio“ yra geriausias variantas tiems, kuriems patinka apsistoti apartamentuose, o tuo pačiu – naudotis viešbučio paslaugomis. „Adagio“ yra stiprus prekės ženklas, siūlantis gyvenamąją erdvę, o ne tik viešbučio kambarį. Tai puikus sprendimas vidutinės trukmės ir ilgoms viešnagėms, nes užtikrina privatumą, savarankiškumą ir lankstumą. Turėdami „Orbis“ portfelyje tokį sėkmingą ir ilgai Rytų Europoje lauktą prekės ženklą, mes galime galvoti apie naujus plėtros horizontus“, – sako „Orbis S.A.“ vykdomasis direktorius ir valdybos pirmininkas Gilles Clavie.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius