-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prasidės Vilniaus „Akropolio“ atsinaujinimo darbai – parduotuvės veiks kaip veikusios

Vilniaus prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ kitų metų rugsėjį žada pasitikti atsinaujinęs – pristatys 10 naujų prekių ženklų ir daugiau nei 30 parduotuvių koncepcijų, tarp jų – didžiausias „Zara“ bei „Maxima XXX“ parduotuves Lietuvoje.
Vilniaus „Akropolis“
Vilniaus „Akropolis“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„2019 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40 000 kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto – jo dydis prilygsta penkioms futbolo aikštėms, o investicija sieks 14 mln. eurų“, – rašoma pranešime žiniasklaidai ir priduriama, kad įgyvendinant projektą prekybos centras veiks ir toliau.

Pirmieji atsinaujinančio Vilniaus „Akropolio“ pokyčiai jau prasidėjo – atidarytas naujas „Samsung“ salonas, „Orsay“ drabužių parduotuvė.

123RF.com nuotr./ Apsipirkinėjimas
123RF.com nuotr./ Apsipirkinėjimas

Gegužę Vilniaus „Akropolyje“ turėtų atsidaryti pirmoji Baltijos šalyse namų ir apatinių rūbų prekės ženklo „Oysho“ parduotuvė, priklausanti didžiausiai pasaulyje mados kompanijai „Inditex“, kuri valdo prekės ženklus „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“ bei „Uterqüe“. Šiuo metu visame pasaulyje veikia daugiau nei 7400 „Inditex“ kompanijai priklausančių parduotuvių.

Vasaros pabaigoje Vilniaus „Akropolyje“ duris turėtų atverti „Superdry“ parduotuvė. Prieš rudens sezoną „Akropolyje“ parduotuves turėtų atidaryti ir pasaulinio garso prekių ženklai: „Calvin Klein Underwear“ bei „Tommy Hilfiger“.

„Kitais metais „Akropolyje“ lankytojų lauks didžiausia šalyje naujaus koncepcijos „Zara“ parduotuvė, kuri po atnaujinimo darbų dvigubai, iki 3000 kv.m, išplės savo prekybinį plotą, – rašoma pranešime. – Beveik dvigubai padidės ir „Reserved“ parduotuvė, kuri priklauso mados tinklui LPP, valdančiam „Cropp“, „House“, „Sinsay“ ir „Mohito“ prekių ženklus.“

110 000 kv.m ploto Vilniaus „Akropolis“ – savo plotu, parduotuvių skaičiumi, paslaugų ir pramogų pasiūla yra didžiausias multifunkcinis prekybos centras Baltijos šalyse. Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų pardavimai 2017 metais siekė 298 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius