Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Lietuva gali“ (XII laidos I dalis): „Gyvą aliejų“ vertina rinkodaros ekspertas Paulius Senūta

Ieva Malukienė
Stop kadras / Ieva Malukienė
Šaltinis: 15min
0
A A

Iš miesto į kaimą persikrausčiusiems ir aliejų kosmetikai spausti sumaniusiems Ievai ir Tomui Malukams verslą pradėti sekasi ne taip sklandžiai, kaip tikėjosi.

Valdininkams neleidus mobiliojo pieno supirkimo punkto naudoti aliejaus gamybai, Malukams, kad gautų licenciją, teko griebtis plano B.

Iki kito susitikimo su juos globojančiais „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininku Daliumi Trumpa ir SEB banko viceprezidentu Aivaru Čičeliu Malukai turi atlikti dar kelis darbus: apsispręsti dėl kainų, patobulinti pakuotę, parengti rinkodaros strategiją.

Patarimo, kaip pristatyti savo gaminius rinkai ir kuo sparčiau juos išpopuliarinti, jie nutarė kreiptis į šios srities specialistus.

Kokio įvertinimo Malukų kuriamas prekės ženklas sulaukė iš reklamos srityje ne vieną laurų vainiką pelniusios agentūros vadovo Pauliaus Senūtos? 

LRT televizija jau trečią kartą su SEB banku kuria projektą „Lietuva gali“, skirtą verslui regionuose skatinti. Penki patyrę ir daug pasiekę verslininkai konsultuoja savo gimtuose kraštuose įsikūrusias įmones, kad padėtų joms ne tik išgyventi, bet augti ir tapti geriausiomis.

VIDEO: „Lietuva gali“ (XII laidos I dalis): „Gyvą aliejų“ vertina rinkodaros ekspertas Paulius Senūta

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką