Kompanija „Unruly“ atrinko 10 kol kas populiariausių šių olimpinių žaidynių reklamų pagal jų paplitimą socialiniuose tinkluose. „Business Insider“ pateikia visas 10. Pati populiariausia reklama rodo parolimpines žaidynes, kuriose dalyvaujančius sportininkus vadina „superžmonėmis“.
„Žmonės daugiausia dalijasi tomis videoreklamomis, kurios sukelia stiprų emocinį ryšį su žiūrovais. Olimpinių žaidynių reklamų kūrėjai rodo laimę, įkvėpimą, šilumą ir pasidžiavimą ir šias emocijas vaizduoja intensyvias“, – aiškino „Unruly“ atstovė Devra Prywes.
10. „Nike“: „Unlimited Future“ — 40 037 pasidalijimai
9. „Gillette“: „Perfect Isn't Pretty“ — 41,353 pasidalijimai
8. „Gatorade“: „The Boy Who Learned to Fly | Usain Bolt“ — 63 803 pasidalijimai
7. „Nike“: „Unlimited Serena Williams“ — 65 668 pasidalijimai
6. „United: Team USA Commercial“ | „One Journey. Two Teams.“ — 72 355 pasidalijima
5. „BBC Sport“: „Rio 2016 Olympic Games Trailer“ — 79 295 pasidalijimai
4. „P&G“: „Thank You, Mom | Strong“ — 180 725 pasidalijimai
3. „Under Armour': 'Rule Yourself | USA Women's Gymnastics“ — 186 865 pasidalijimai
2. „Under Armour“: „Rule Yourself | Michael Phelps“ — 308 000 pasidalijimų
1. „Channel 4“: „We're The Superhumans“ — 1 256 567 pasidalijimai