-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atia, barbe: nauja lėlė mergaites moko vertinti protą, o ne grožį

Praėjo dveji metai nuo tada, kai Debbie Sterling, padedama „Kickstarter“, įkūrė „GoldieBlox“ – žaislų mergaitėms kompaniją. Įmonė tapo labai populiari dėl stereotipus griaunančių reklamų, rašo „Forbes“.
Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos / Kadras iš „Youtube“
Temos: 2 Lėlė Reklama

Išsiskiria ir paskutinė bendrovės reklama. Per 24 valandas reklamą „GoldieBlox vs. the Big Sister machine“ „Youtube“ peržiūrėjo jau daugiau nei 50 tūkst. žmonių.

Reklamoje vaizduojamos vienodos, rožinėmis suknelėmis apsirengusios ir batelius avinčios mergaitės. Jos viena po kitos iš konvejerio ima barbes, jas prižiūri orveliškoji Didžiosios Sesers figūra. Reklama sako, kad madingos lėlės moko mergaites vertinti ne protą, o grožį.

Reklamos pabaigoje kitaip nei kitos apsirengusi mergaitė sudaužo ekraną, per kurį kalbėjo Didžioji Sesuo, ir fabriko mašina vietoje barbės pagamina „Goldie the action doll“.

Reklama skatina mergaites dairytis ne tik į barbes ar „Bratz“ lėles. „GoldieBlox“ naujoji lėlė parduodama su specialia čiuožimui skirta virve, kurią mergaitės turi sukonstruoti pačios. Tikslas – paskatinti mergaites spręsti problemas, keblias situacijas.

VIDEO: GoldieBlox vs. the Big Sister machine (feat. Metric, "Help I'm Alive")

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius