Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunųjų talentų kūrinius apie neplanuotą nėštumą vertins reklamos pasaulio žvaigždė André Toledo

Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ jau penktąjį kartą organizuoja kūrybinį konkursą jauniesiems reklamos talentams. Jo metu atranką įveikę konkurso dalyviai priims Krizinio Nėštumo Centro mestą iššūkį – rasti kūrybišką ir inovatyvų būdą edukuoti visuomenę, kad neplanuotas nėštumas nėra vien tik moters problema – jai reikalingas visapusiškas artimųjų palaikymas ir pagalba.
Jaunuosius talentus vertins bei patirtimi dalinsis reklamos pasaulio žvaigždė André Toledo
Jaunuosius talentus vertins bei patirtimi dalinsis reklamos pasaulio žvaigždė André Toledo / TAG Vilnius nuotr.
Temos: 2 Nėštumas Reklama
TAG Vilnius nuotr./André Toledo
TAG Vilnius nuotr./André Toledo

Geriausią idėją pasiūliusi pora bus apdovanota 7700 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijomis, antrosios ir trečiosios vietos laimėtojai – kvietimais į Kanų liūtų oficialaus atstovo Lietuvoje „Lion's Share“ organizuojamą kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD.

Idėjas vertins vienas jauniausių ir perspektyviausių reklamos elito atstovų

Šiais metais konkurso komisijos pirmininku tapo André Toledo, kuris 2016 metais buvo paskelbtas 15-u labiausiai apdovanotu tekstų rašytoju (eng. copywriter) pasaulyje bei šiuo metu užima LOLA MullenLowe kūrybos vadovo pareigas. Šie faktai tampa dar labiau stebinantys atsižvelgiant į tai, jog André yra 26-eri, o savo karjerą jis pradėjo būdamas 17-iolikos gimtojoje Peru. Vizito Lietuvoje metu jis ne tik vertins dalyvių idėjas, bet ir dalinsis patirtimi bei įžvalgomis paskaitos Nidoje metu, kur pristatys ir aptars autorines kampanijas socialiai atsakingomis temomis bei jų reikšmę pokyčiams visuomenėje.

Keli žymiausi André Toledo darbai:

VIDEO: Scrabble – Anagram Lovers:
VIDEO: Libero – Football vs Alzheimer :
VIDEO: Burger King & Playstation – Burger clan:

Inovatyvus formatas – sprendimo paieškos kertant Lietuvą

Jau rugpjūčio 23 – 26 dienomis jaunų ir sumanių dalyvių laukia keturių dienų kūrybinis maratonas, kurio formatas šiemet keičiasi – kūrybinė užduotis bus sprendžiama kelyje Vilnius–Nida–Vilnius. Pirmąją renginio dieną dalyviai gaus informacinius paketus padėsiančius perprasti pradines reklamos subtilybes bei pasiskirstys poromis, o išaušus sekančios dienos rytui bus supažindinti su kūrybine užduotimi ir pradės individualų darbą pakeliui į Nidą, kur pristatys pirmas idėjas konsultacijose su reklamos profesionalais. Darbingai praleidę naktį pajūryje dalyviai turės spėti pateikti galutinius pristatymus iki kertant sostinės ribą. Rugpjūčio 26 d. geriausios idėjos autoriai bus apdovanoti stipendija studijuoti reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“.

Kūrybinio proceso metu renginio dalyviai bus lydimi reklamos industrijos profesionalų: jiems mentoriaus Stefanija Jokštytė (kūrybos vadovė, „Stefken + Kudirka“), Aistė Jūrė (kūrybos vadovė, „New!“) bei Tomas Karpavičius (kūrybos vadovas, „Adell Taivas Ogilvy“), kūrybinę užduotį pristatys Gediminas Užkuraitis (partneris/strategas, „Be&Do“). Konkurso komisiją sudarys André Toledo (kūrybos vadovas, „LOLA MullenLowe Madrid“), Zita Tomilinienė (vadovė, Krizinio nėštumo centras) bei Antonio Bechtle (TAG Vilnius Reklamos kūrybos kurso vadovas).

Kūrybiškumo svarba socialiai jautrioms problemoms spręsti

Creative Brief Session kasmetinius renginius vienijantis tikslas – sujungti kūrybiško jaunimo, reklamos profesionalų bei viešojo sektoriaus atstovų pastangas ieškant inovatyvių sprendimų visuomenei rūpimais klausimais. Šiuo atveju – rasti kūrybišką ir inovatyvų būdą edukuoti visuomenę, kad neplanuotas nėštumas nėra vien tik moters problema – jai reikalingas visapusiškas artimųjų palaikymas ir pagalba. Vis dėlto, konkreti užduotis temos rėmuose dalyviams bus pateikta tik renginio metu ir tikėtina jog daugeliui taps įdomiu siurprizu.

Manau, reikia drąsiai kalbėti ir drauge ieškoti sprendimų tokioms problemoms.

„Neplanuotas nėštumas, persileidimas, nėštumo nutraukimas – tai temos, kuriomis vengiama visuomenėje kalbėti, įsivaizduojant, kad tai vyksta kažkur toli, ir kad mums ar mūsų aplinkoje tikrai taip nenutiks. Tačiau realybė yra kitokia. Šimtai moterų ir dešimtys vyrų kasmet kreipiasi į Krizinio nėštumo centrą, pasimetę dėl netikėtos žinios, nes jaučiasi nesaugūs santykiuose su partneriu, neužtikrinti dėl ateities arba tiesiog bijo artimųjų reakcijos į žinią apie dar vieną vaiką.

Manau, reikia drąsiai kalbėti ir drauge ieškoti sprendimų tokioms problemoms. Norint keisti visuomenės požiūrį, didinti jos jautrumą naujai gyvybei, nėščioms, vienišoms mamoms, turime pasitelkti kūrybiškumą. Tikiuosi, kad šie jaunieji reklamos talentai atras originalų ir paliečiantį būdą sujautrinti visuomenę“, – teigia Krizinio nėštumo centro vadovė Z.Tomilinienė.

Registracija į renginį vyksta iki rugpjūčio 20 d. 23:59. Dalyvių skaičius ribotas – bus atrinkta 30 labiausiai motyvuotų kandidatų.

Daugiau informacijos bei registracija – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius