Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Lietuviai nebūtinai rekomenduoja tas prekes, kurios patinka jiems patiems

Lietuvoje dažna įmonė mano, kad geriausia reklama yra kliento rekomendacija iš lūpų į lūpas, tačiau realybė rodo, kad rekomendacijos ne visada atspindi tikrąją kliento patirtį. Lietuviai yra labiau linkę dalintis patirtimi apie tokius sektorius kaip restoranai, kavinės ir prekybos tinklai, rašoma TNS LT pranešime žiniasklaidai.
Kavos restoranas „Taste Map“
Kavos restoranas „Taste Map“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Atsiliepimus apie šias paslaugas yra linkę duoti 65 proc. mūsų šalies gyventojų, todėl ir teigiamų rekomendacijų šias paslaugas teikiančios įmonės susilaukia daugiau. Tai parodė TNS LT atliktas tyrimas.

Mažiausiai rekomendacijų – tiek teigiamų, tiek neigiamų – sulaukia loterijos, sporto klubai ir draudimo bendrovės. Be to, tyrimo duomenys rodo, kad lietuviai nebūtinai mėgsta prekes ar paslaugas, kurias rekomenduoja kitiems. 

„Žmonės rekomendacijas supranta labai skirtingai, o atsakymas į klausimą, ar rekomenduotumėte tam tikrą produktą ar paslaugą, kuris užduodamas naudojant NPS metodiką, ne visais atvejais parodo asmens ir prekės ženklo santykį“, – pranešime cituojama TNS LT projektų vadovė Rūta Matulaitienė.  

Didžioji dalis respondentų atsakė, kad suteikdami rekomendaciją dažniausiai galvoja apie savo pačių patirtį. Tačiau daugiau nei trečdalis respondentų sakė, kad, rekomenduodami prekę ar paslaugą, pirmiausia galvoja ne apie save, bet įsijaučia į žmogų, kuriam skirtas patarimas, ir galvoja, ar būtent tam asmeniui patiks siūlomas produktas ar paslauga.

Trečdalis respondentų sakė, kad, rekomenduodami prekę ar paslaugą, pirmiausia galvoja ne apie save, bet įsijaučia į žmogų, kuriam skirtas patarimas, ir galvoja, ar būtent tam asmeniui patiks siūlomas produktas ar paslauga.

Moterys ir vyrai rekomendacijas taip pat supranta nevienodai. Abiejų lyčių atstovai dažniau remiasi savo patirtimi ar nuomone, tačiau gerokai daugiau vyrų (44 proc.) nei moterų (27 proc.) galvoja apie asmenį, kuriam skirta rekomendacija. 

„Moterys dažniau linkusios dalintis įvairiomis patirtimis, todėl natūralu, kad joms būdingesnis ir dalijimasis rekomendacijomis. Kitokia situacija su vyrais. Respondentų komentarai rodo, kad vyrams rekomendacija atitinka jų „garbės žodį“. Todėl patardami ką nors išbandyti jie dažniau pagalvoja apie to asmens interesus ir prieš rekomenduodami stengiasi įsitikinti, kad produktas ar paslauga tam žmogui tikrai patiks“, – cituojama R.Matulaitienė. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius