„Mūsų žurnalas buvo sukurtas tuo metu, kai informacijos buvo per mažai. Tada reikėjo surasti kūrybišką reklamą, – žurnalo istoriją prisiminė M.Weinzettlas. – Įdomu tai, kad dabar viskas yra atvirkščiai – stengiamės sumažinti informacijos kiekį ir parodyti tik tai, kas gražu. Norime atskirti tai, kas gera, nuo tos betvarkės, kurios pilna internete.“
Pavyzdžiui, į šį žurnalo numerį patalpintos 92 reklamos, kurias M.Weinzettlas su komanda turėjo atrinkti iš daugiau nei tūkstančio. Viename žurnale patalpinama vidutiniškai 7 procentai visų, kurios pasiekia redakciją.
Beje, šiame „Luerzer's Archive“ numeryje galima rasti ir du Lietuvos reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ pirmo kurso studentų darbus. Lietuvos studentų darbai čia eksponuojami pirmą kartą.
Beveik 40 tūkst. tiražą turintis ir nuo 1984 m. einantis žurnalas jau apkeliavo didžiausius Europos miestus ir atvyko į Lietuvą. Kadangi šįmet yra jau 31 žurnalo gyvenimo metai, M.Weinzettlas sako į parodą atvežęs ir vieną naują.
Paprašytas išrinkti labiausiai jam patikusią reklamą M.Weinzettlas iš pradžių žvilgtelėjo į vieną kabantį ant sienos, tačiau vėliau pridūrė – kiekvienam reklaminiam plakatui be galo svarbus jo atsiradimo kontekstas, kuris jį tam tikru metu ir daro įdomiu, taigi prieš kelerius metus atsakymas galėjo būti ir visai kitoks.
Šimtus tūkstančių reklamų per gyvenimą matęs M.Weinzettlas atviravo, kad dabar pamatęs įdomią reklamą širdyje jau nebejaučiantis virpesio, tačiau kas yra bloga reklama sakė galintis pasakyti iškart. „Yra tiek daug baisių reklamų. Kartais galvoju, kodėl žmonės tai žiūri?“, – juokėsi M.Weinzettlas.
Paroda eksponuojama „The Atomic Garden Vilnius“ patalpose.