Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Kas yra gera reklamos kampanija? Kaip ji gali pakeisti visuomenės nuostatas? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su BIOK rinkodaros vadove Ieva Čeponone.
Ieva Čepononė
Ieva Čepononė / Asmeninio archyvo nuotr.

I.Čepononė išskiria „Dove“ jau 13 metų besitęsiančią kampaniją už natūralų grožį ir ypač – projektą „Real Beauty Sketches“. Jos įžvalgos apie šios kampanijos rezultatus ir prasmę – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Mėgstamiausia Ievos Čepononės reklama: „Ją žiūrėdama verkė ne viena moteris“

Apie šią kampaniją išgirsite ir konferencijoje BOLD, kur kalbės jos kūrėjas Anselmo Ramos.

Kūrybiškumo ir inovacijų konferencija BOLD spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius