-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklamos rinką gelbėja telekomunikacijų segmentas

Reklamos rinka Lietuvoje išgyvena gilų nuosmukį, bet dar labiau jai smukti neleidžia telekomunikacijų verslai, socialiniai projektai ir savireklama, rašo „Verslo žinios“.
Televizorius
Televizorius / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Reklama Televìzija

Bendras reklamos apimties kritimas televizijų kanaluose 18-ąją metų savaitę, palyginti su 11-ąja, prieškarantinine, siekia 34 proc., radijuje – 44 proc.

Tuo pat laikotarpiu televizijose telekomunikacijų reklamos padaugėjo 57 proc., interneto – 35 proc., mobiliojo ryšio – 15 proc. Tarp prekių ženklų didžiausią šuolį padarė „TV3 Play“ (252 proc.), „Telia“ (95 proc.), „Bitė“ (72 proc.), „Tele2“ (32 proc.).

Taip pat pastebima ir optimistiškesnių signalų – nustojo drastiškai kristi reklamos kiekis, matoma aktyvesnė komunikacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius