-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rita Naujokaitytė – apie reklamą, kurią Norvegija žiūrėjo visas 24 valandas

Ko reikia gerai reklamai? Kaip ryžtis netradiciniams sprendimams? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „Luminor“ rinkodaros vadove Rita Naujokaityte.
Rita Naujokaitytė
Rita Naujokaitytė / Kadras iš vaizdo įrašo

R.Naujokaitytė išskiria Norvegijos banko DNB įgyvendintą labai netradicinį sprendimą – televizijos reklamą, kuri truko 24 valandas.

Kaip ji buvo kuriama ir kokių rezultatų pasiekė – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Rita Naujokaitytė – apie reklamą, kurią Norvegija žiūrėjo visas 24 valandas

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje BOLD, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje www.bold.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius