-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS LT: reklamos apimtys augo 3,1 proc.

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-vasario mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 3,1 proc., lyginant su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu. Šiemet labiausiai augo lauko video, mažiau – radijo ir TV reklamos apimtys.
Lauko reklama Kaune
Lauko reklama Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Reklama

Per du pirmuosius šių metų mėnesius labiausiai išaugo bankų ir mokėjimo kortelių gross reklamos išlaidos. Taip pat augo reklamos užsakovų investicijos dešrų bei dešrelių, gazuotų gaivinančių gėrimų reklamai.

Praėjusių metų pabaigoje augę smulkiųjų vartojimo kreditų reklamos biudžetai šiemet mažėjo labiausiai – 47 proc. Taip pat mažėjo ir gross investicijos į mobiliojo ryšio telefonų bei dantų pastos reklamą. Šių produktų gross reklamos išlaidos smuko atitinkamai 46 proc. ir 28 proc.

„Žvelgiant į reklamos užsakovus daugiausiai, beveik septynis kartus, reklamos išlaidas didino organizacija „Gelbėkit vaikus“. Šešis kartus daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį lėšų reklamai šiemet skyrė „Coca-Cola“ ir „Nestle“ kompanijos. Tarp labiausiai reklamos gross išlaidas mažinusių užsakovų – smulkiųjų kreditų įmonės „Provident finansai“ (55 proc.), „Nordecum“ (49 proc.) ir „Bigbank“ (41 proc.)“, – pranešime cituojama TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Laikraščiuose reklamos plotas sumažėjo 25,9 proc., o žurnaluose – 0,7 proc.

2016 m. sausio-vasario mėnesiais TV reklamos trukmė sekundėmis augo 4,9 proc. Per šį laikotarpį TV eteryje buvo parodyta 221 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys per pirmuosius dvejus metų mėnesius krito 17,5 proc. Laikraščiuose reklamos plotas sumažėjo 25,9 proc., o žurnaluose – 0,7 proc. Iš viso laikraščiuose šių metų sausio-vasario mėnesiais buvo išspausdinta 1,2 mln., žurnaluose – 0,8 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys 2016 m. sausio-vasario mėnesiais ištransliavo 5,7 proc. daugiau reklamos nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Iš viso per dvejus pirmus metų mėnesius radijo eteryje nuskambėjo 1 mln. 13 tūkst. sekundžių reklamos.

Per pirmuosius dvejus 2016 m. mėnesius, lyginant tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, gross išlaidos banerinei interneto reklamai smuko 1,2 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų sausio-vasario mėnesius, mažėjo 13,1 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose šiemet buvo eksponuojama 15,2 tūkst. kv. m. reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose 2016 m. sausį-vasarį buvo transliuota 787 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu, lauko video reklamos apimtys sekundėmis išaugo 40,7 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per pirmus dvejus šių metų mėnesių buvo užklijuota beveik 6 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2015 m. rezultatais, fillboard reklamos kiekis sumažėjo 0,7 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2015 m. dvejų pirmųjų mėnesių duomenis, smuko 32,7 proc.

Kino reklamos apimtys šiemet krito 14,4 proc. Iš viso šiais metais sausį ir vasarį prieš kino filmus buvo parodyta 48 tūkst. reklaminių klipų.

Žemiau TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys – reklamos apimčių pokytis, lyginant 2016 m. ir 2015 m.* sausio-vasario mėnesių rezultatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius