-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ukmergiškis gimnazistas S.Orda apie savo žurnalą: „Viskas prasidėjo nuo nuotraukų“

Ukmergiškis gimnazistas, septyniolikmetis Saidis Orda, šią savaitę viešajai publikai pristatė jau ketvirtąjį savo leidžiamo žurnalo „Pėda“ numerį. Tai – tik viena iš Saidžio veiklų. Neįprastą vardą turintis vaikinas sako, kad „Pėda“ – nestandartinis projektas.
Žurnalo „Pėda“ pristatymo akimirkos
Žurnalo „Pėda“ pristatymo akimirkos / Dainiaus Vyto nuotr.
Temos: 2 Mada Žurnalai

Žurnalo kontūrai yra mada, interjeras, maistas, menas ir Ukmergės miestas, todėl turinyje pasakojama ir apie kuriančius ukmergiškius (nebūtinai gyvenančius Ukmergėje), ir apie žmones, siekiančius savo svajonių, dirbančius mylimą darbą, besidžiaugiančius gyvenimu.

– Kaip pristatytum save, jei tektų kalbėti didžiulei miniai?

– Priklauso nuo to, kokia auditorija ir apie kurią savo veiklą kalbėčiau. Bet trumpai – esu Saidis Orda: fotografas, antrepreneris ir žurnalo „Pėda“ vyriausiasis redaktorius.

– Išleidai jau ketvirtąjį žurnalo „Pėda“ numerį. Prisiminkime pirmuosius.

– Pirmas žurnalas nuo ketvirto išties skiriasi. Su kiekvienu nauju numeriu vis daugiau iš savęs reikalaujame, siekdami paties geriausio varianto: vis įdomesnio turinio tiek istorijų, personažų, tiek nuotraukų, vaizdinių atžvilgiu. Matome, kad tobulėjame kaskart.

Dainiaus Vyto nuotr./Saidis Orda
Dainiaus Vyto nuotr./Saidis Orda

– Kaip apskritai kilo mintis leisti žurnalą, kai konkurencija yra milžiniška?

– Tokia mintis gimė labai spontaniškai. Niekada nebuvau didelis žurnalų skaitytojas. Būnant fotografu teko iliustruoti daugybę nuostabių istorijų. Taip atsitiko, kad laikui bėgant sulaukiau daug komplimentų iš įvairių fotografų, pasiūlymų kurti vizualų portfolio book’ą. Tuo metu labai bijojau viešumos, todėl ieškojau alternatyvos, kuri galėtų būti labiau orientuota į žmones nei į mano darbą. Todėl vieną vakarą gimė labai spontaniška mintis kurti žurnalą iliustruojant kitų žmonių istorijas savo fotografijomis.

– Kas įkvėpė žurnalą pavadinti „Pėda“?

– Žurnalo pavadinimas labai simbolinis, nes tai aliuzija į mūsų miesto legendą. Būtent vilko Pėda, kaip kiekvieno iš mūsų Pėda, palieka gyvenime atspaudą ateities kartoms. Mes patys norime palikti tokį atspaudą bei kuo daugiau žmonių skatiname tai padaryti. Taip pat siekiame būti ir motyvacijos bei pozityvumo šaltiniu visiems skaitytojams.

– Kokiai auditorijai skirtas žurnalas?

– „PĖDOS“ auditorija yra labai įvairi, nepriskiriama vienam segmentui. Žurnalas siekia žmogų įkvėpti kurti, pasisemti pozityvumo, todėl jis yra unikalus tuo, kad skirtas visiems, kurie ieško.

– Kodėl pasirinkai žurnalą platinti internete?

– Kaip jau ir minėjau, šis žurnalas yra popierinio pavidalo, bet sukūrėme ir internetinę versiją. Šiuo metu internetas yra puiki platforma dalintis su kitais. „Pėda“ šiuo metu yra skaitoma ne tik Ukmergėje, bet ir visoje Lietuvoje bei už jos ribų. Pirmasis žurnalo numeris internete buvo perskaitytas 70 tūkst. kartų. Tad mūsų elektroninis žurnalas sparčiai populiarėja ir skaitytojų auditorija vis auga.

– Kas sudaro Tavo komandą?

– Mano komanda yra kintanti, tačiau pagrindinis branduolys yra kalbos redaktorė, žurnalistai, stilistė, fotografai ir aš.

– Kaip pasirenkate viršelio veidą?

– Ieškome įkvepiančių, unikalių, pozityvių žmonių istorijų. Kai pradėjome kurti žurnalą, viršelio istorijoms būtent tokius Ukmergiškius ir pasirinkome. Kadangi mūsų žurnalas sparčiai pradėjo populiarėti internetinėje platformoje, teko atsižvelgti į skaitytojų prašymus dalintis ir gerai žinomų Lietuvoje žmonių istorijomis. Todėl dabar mūsų viršelius puošia nuostabūs, įkvepiantys ir išskirtiniai žmonės.

Dainiaus Vyto nuotr./Žurnalo „Pėda“ pristatymo akimirkos
Dainiaus Vyto nuotr./Žurnalo „Pėda“ pristatymo akimirkos

– Kokia yra žurnalo ateitis?

– Planuojame tęsti, ieškoti, tobulėti, plėstis ir nenustoti darbuotis, nes šis projektas iš tiesų yra nuostabus ne tik mums, bet ir mūsų skaitytojams. Iš jų sulaukiame daug palaikymo, komplimentų ir padėkų.

– Tavo vardas yra neįprastas. Gal jis virs ar jau yra virtęs prekiniu ženklu?

– Esu Saidis Orda. Tuo didžiuojuosi. Nors iš esmės visą gyvenimą iš manęs buvo tyčiojamasi dėl tokio neįprasto vardo ir pavardės. Tik prieš kelerius metus supratau savo vardo ir pavardės unikalumą, todėl nusprendžiau savo pavardę naudoti ir prekės ženkle. Naudoju savo pavardę fotografavimo veikloje „House of Orda“ (toks pavadinimas yra pasirinktas neatsitiktinai, su manimi su įvairiais projektais dirba mano visažistė, plaukų stilistė, įvaizdžio stilistė, visi dirbame tarsi „po vienu stogu“), taip pat Amerikoje gaminamų drabužių prekiniam ženklui „Orda“.

Naujausia mano, kaip Saidžio Ordos, veikla yra mano Instagram paskyra. Dirbdamas su įvairiomis Lietuvos įžymybėmis, tapau labiau pastebėtas „internautų“, šiuo metu turiu jau 13 tūkstančių sekėjų. Man iš tiesų malonu, kad daugybei žmonių yra įdomus mano gyvenimas. Tai mane dar labiau skatina daryti viską kuo nuoširdžiau ir profesionaliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius