„Strategy Analytics“ duomenimis, Pietų Korėjos bendrovė per aptariamą laikotarpį pardavė 50,5 mln. išmaniųjų telefonų, o tai sudarė 34,6 proc. pasaulinės šių įrenginių rinkos. Tuo tarpu „Apple“ produktų pardavimai pasiekė 26 mln. vienetų ribą, kas leido korporacijai užimti 17,8 proc. rinkos. Panašius skaičius pateikė ir kita rinkos tyrimus atliekanti bendrovė – IDC.
Pasak analitikų, „Apple“ šiame ketvirtyje užimti lyderės pozicijos nepavyko dėl to, kad vartotojai bei mobiliojo ryšio operatoriai laukia naujojo „iPhone 5“ išmaniojo telefono pasirodymo. Manoma, kad oficialiai naujasis modelis bus pristatytas rugsėjo arba spalio mėnesį.
Pusę pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos užimančių „Samsung“ ir „Apple“ korporacijų užnugaryje liko „Nokia“, kuri per antrąjį šių metų ketvirtį pardavė 10,2 mln. įrenginių. Palyginimui tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais Suomijos bendrovė buvo pardavusi 16,7 mln. išmaniųjų telefonų.
„Samsung“ lyderiavimą išmaniųjų telefonų versle antrąjį šių metų ketvirtį numatė ir naujienų agentūra „Reuters“, kuri praeitą savaitę apklausė analitikus iš daugiau kaip 40 skirtingų bankų bei maklerio paslaugas teikiančių bendrovių. Daugumos analitikų nuomone „Samsung“ tapo lydere dėl didelės flagmano „Galaxy S III“ paklausos bei nemažų investicijų į šio įrenginio rinkodaros kampanijas.