Ir vasarą naujienų netrūksta. 3 mėn. prenumerata vos už 1,49 Eur!
Išbandyti

„Apple“ negali naudoti „iPad“ prekės ženklo Kinijoje

Kompanija „Apple“ pralaimėjo ieškinį dėl „iPad“ prekės ženklo naudojimo Kinijoje. Jei norės toliau šioje šalyje prekiauti savo planšetiniais kompiuteriais, jai gali tekti pakeisti jų pavadinimą.
Planšetinis kompiuteris „iPad“
Planšetinis kompiuteris „iPad“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prekyženklį „iPad“ 2000 metais įregistravo kompanija „Proview“, o po šešerių metų pardavė teises į jį Didžiosios Britanijos kompanijai „IP Application Development“ už 55 tūkst. dolerių. Po kurio laiko šį prekės ženklą perpirko kompanija „Apple“, rašo Foxnews.com.

Tačiau „Proview“ teigia, kad parduodant prekės ženklą Didžiosios Britanijos bendrovei sutartyje nebuvo įtrauktos teisės į jį Kinijoje. Mat tuo metu kompanijos Taivanio padalinys pats neturėjo šių teisių.

Kinijos teismas sutiko su „Proview“ ir išaiškino, kad šiuo metu teisės į „iPad“ prekės ženklą Kinijos rinkoje priklauso šiai kompanijai.

Dabar „Proview“ siekia prisiteisti 1 mlrd. dolerių kompensacijų iš „Apple“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Playtime 2024“ – jau rugsėjį Kauną sudrebins didžiausias Lietuvoje kompiuterinių žaidimų festivalis
Reklama
Kaip sutaupyti įsirengiant automatinę laistymo sistemą?
Reklama
Testas apie vėjo elektrines: ką žinote apie elektros gamybą iš vėjo?
Reklama
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną
Užsisakykite 15min naujienlaiškius