Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ prekės ženklas išlieka brangiausias pasaulyje

Tyrimų agentūra „Millward Brown“ paskelbė kasmetinę ataskaitą, kuri rodo, kad brangiausiu prekės ženklu pasaulyje išlieka „Apple“. Jis įvertintas maždaug 183 mlrd. JAV dolerių, o per pastaruosius metus pabrango 19 proc.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Iš trečios vietos į antrą pakilo korporacijos IBM prekės ženklas, kurio vertė per metus padidėjo 15 proc. ir šiuo metu siekia beveik 116 mlrd. JAV dolerių.

Trečioje vietoje liko kompanija „Google“, kurios prekės ženklas, tyrimo autorių teigimu, vertas beveik 108 mlrd. JAV dolerių.

Pirmajame dešimtuke taip pat atsidūrė greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonalds“ (95,2 mlrd. dolerių), programinės įrangos gigantas „Microsoft“ (76,7 mlrd. dolerių), „Coca-Cola“ (74,3 mlrd. dolerių), „Marlboro“ (73,6 mlrd. dolerių), „AT&T“ (68,9 mlrd. dolerių), „Verizon“ ir „China Mobile“.

Socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklas šiuo metu vertinamas 33,2 mlrd. dolerių ir sąraše užima 19 vietą. Didžiausias pasaulyje kompiuterių gamintojas „Hewlett-Packard“ liko 26 vietoje (22,9 mlrd. dolerių), o „Intel“ prekės ženklas yra tik 49 pozicijoje (15,6 mlrd. dolerių).

„Samsung“ prekės ženklas, įvertintas 14,2 mlrd. dolerių, „patupdytas“ į 55 vietą.

Su visu „Millward Brown“ sudarytu reitingu galite susipažinti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius