Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

JAV už reklamos peržiūrą internete dalinamos dovanos

Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą.
Dovanos
Dovanos

B.Yoshimura nusprendė sukurti šį tinklalapį, kad nuo įkyrios reklamos pavargę vartotojai ją žiūrėtų patys.

Skelbiama, kad keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius.

Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.

„Loffles“ pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką 500 tūkstančių dolerių į jį investavo kompanijos „Amazon“, „Starbucks“ ir kt. Yoshimuros komandoje dirba šeši žmonės.

Šaltinis: Philly.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius