Iki -60% prenumeratai. Paskutinės akcijos dienos!
Išbandyti

„Microsoft“ nori įtikinti vartotojus, kad „Hotmail“ geresnis nei „GMail“

Korporacija „Microsoft“ pradėjo aktyvią kampaniją, kurios metu bus siekiama pervilioti „GMail“ vartotojus į el. pašto tarnybą „Hotmail“. Oficialiame „Microsoft Live“ tinklaraštyje paskelbta publikacija, kurioje detaliai aiškinami „Hotmail“ privalumai, lyginant ją su „GMail“.
„Microsoft“
„Microsoft“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Viena iš „Hotmail“ funkcijų, kuri, „Microsoft“ teigimu, turėtų vartotojus paskatinti migruoti – tai integracija su „Facebook“. Tiesiai iš „Hotmail“ galima atnaujinti savo „Facebook“ būseną, bendrauti, peržiūrėti atnaujinimus ir komentuoti draugų pasisakymus.

Be to, tinklaraštyje minima ir el. pašto paslaugos integracija su „debesų“ saugykla „Skydrive“, kuri leidžia per „Hotmail“ dalintis dideliu kiekiu failų, o „Microsoft Office“ dokumentų peržiūra ir redagavimo galimybė – taip pat lengvai prieinama. Dar vienas „Hotmail“ privalumas prieš „GMail“ – patobulintos priemonės darbui su juodraščiais.

Siekdama palengvinti klientų migraciją iš „GMail“ į „Hotmail“, „Microsoft“ rekomenduoja naudoti specialų instrumentą „TrueSwitch“, kuris importuoja visus „GMail“ kontaktus ir laiškus į naują pašto dėžutę. Be to, ši programa gali tris mėnesius persiųsti visus laiškus iš senos „GMail“ paskyros į „Hotmail“.

Belieka sulaukti „Google“ atsako tokiai konkurento reklaminei kampanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Playtime 2024“ – jau rugsėjį Kauną sudrebins didžiausias Lietuvoje kompiuterinių žaidimų festivalis
Reklama
Kaip sutaupyti įsirengiant automatinę laistymo sistemą?
Reklama
Testas apie vėjo elektrines: ką žinote apie elektros gamybą iš vėjo?
Reklama
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną
Užsisakykite 15min naujienlaiškius