Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Nokia“ naujoje reklamoje šaiposi iš „iPhone“ kameros

Jei negali jo nugalėti, pabandyk pasinaudoti jo stiprybėmis savo naudai. Panašu, kad tokiu posakiu vadovaujasi telefonų gamintoja „Nokia“, kuri savo telefono „Lumia 925“ reklamoje šaiposi iš „iPhone 5“ telefone įdiegtos vaizdo kameros galimybių, skelbia Mashable.com.
„Nokia“ naujoje reklamoje lygina „Lumia 925“ ir „iPhone 5“ kamerų galimybes
„Nokia“ naujoje reklamoje lygina „Lumia 925“ ir „iPhone 5“ kamerų galimybes / Kadras iš „YouTube“

Reklamos pradžioje pakartojama ankstesnėje „iPhone 5“ reklamoje išsakyta frazė, kad telefonais „iPhone“ kasdien užfiksuojama daugiau nuotraukų nei bet kuriuo kitu telefonu, ir ji pratęsiama tokiu pareiškimu: „Tačiau mums iš kompanijos „Nokia“ svarbiau kokybė, o ne tik kiekybė.“

Toliau reklamoje rodomos įvairios situacijos ir lyginamos užfiksuotos nuotraukos telefonais „Lumia 925“ ir „iPhone 5“. Ypač akcentuojamos „Lumia“ telefono galimybės prieblandoje ir tamsoje – dėl „PureView“ technologijos šios nuotraukos yra kur kas šviesesnės ir ryškesnės.

VIDEO: „Nokia“ naujoje reklamoje šaiposi iš „iPhone“ kameros

„Lumia“ telefonų, kuriuose įdiegta „Windows Phone“ operacinė sistema, pardavimai pastaruoju metu auga ir gerina rekordus: pirmąjį ketvirtį parduota 5,6 mln. šių telefonų, o antrąjį – jau 7,4 mln. Tačiau „Nokia“ vis dar atsilieka nuo rinkos lyderių, pavyzdžiui, paskutinį ketvirtį „Apple“ pranešė pardavusi 31,2 mln. „iPhone“ telefonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius