15min be reklamos
Publikuota 2022 01 06, 21:15

„NY Times“: Tamsioji metavisatos pusė – įžeidinėjimai ir priekabiavimas

Neseniai Chanelle Siggens patogiai užsidėjo virtualios realybės ausines „Oculus Quest“, pasiruošusi žaisti savo mėgstamą veiksmo žaidimą „Population One“.
Virtuali realybė Tik prenumeratoriams
Virtuali realybė / 123RF.com nuotr.

Įjungusi žaidimą, ji pastatė savo avatarą virtualiame šio skaitmeninio pasaulio fojė ir ėmė laukti, kol prasidės veiksmas.

Tačiau jai belūkuriuojant, prie jos prisigretino kito žaidėjo avataras. Tada nepažįstamasis ėmė imituoti, kad grabalioja jos avatarą ir ant jo išlieja spermą, pasakojo C.Siggens.

Šokiruota ji paprašė žaidėjo, kurio avataras atrodė vyriškas, liautis taip elgtis.

„Jis gūžtelėjo pečiais tarsi sakytų: „Nežinau, kas tau užkliuvo. Čia metavisata – darau, ką noriu“, – skundėsi 29 metų Toronto gyventoja C.Siggens. – Tada jis nuėjo šalin.“

Didžiausios pasaulyje technologijų įmonės – „Microsoft“, „Google“, „Apple“ ir kitos – kaip pašėlusios skuba kurti metavisatą – virtualios realybės pasaulį, kuriame žmonės gali savo avatarais daryti viską, pradedant vaizdo žaidimų žaidimu ir sportavimu, baigiant dalyvavimu susitikimuose.

Spalio mėnesį Markas Zuckerbergas, „Facebook“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, pareiškė, kad jis taip tiki metavisata, kad į projektą investuos milijardus. Savo įmonę jis taip pat pervadino „Meta“.

Tačiau, nors technologijų gigantai deda daug vilčių į šią idėją koncepcijos, kyla klausimų apie metavisatos saugumą.

© 2021 The New York Times Company

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką