Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Perkant paslaugas svarbiau už kainą tampa įsipareigojimai

Didžiosioms šalies įmonėms renkantis informacinių technologijų (IT) sistemų priežiūros paslaugų teikėją svarbiausia, kad šis vykdytų pažadus bei įsipareigojimus ir turėtų kompetentingą komandą, rodo tyrimas.
Kompiuteris
Kompiuteris / Fotolia nuotr.

Tokios savybės, kaip teikėjo lyderystė rinkoje, žinomumas ar platus paslaugų spektras, mažiausiai svarbios, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.

Klientams nelabai svarbu ir tai, ar IT paslaugos teikiamos remiantis gerosiomis pasaulinėmis IT praktikomis.

IT sprendimų bendrovės „Blue Bridge“ direktorius Dalius Butkus teigia, jog jam netikėta, kad tarp svarbiausių savybių, pagal kurias didžiosios įmonės vertina IT tiekėjus, neminima patraukli paslaugų kaina.

51 proc. TNS apklaustų įmonių per paskutiniuosius 6 mėnesius paslaugas pirko iš vienos, 31 proc.- iš dviejų, 18 proc. – iš trijų ir daugiau IT sistemų priežiūros ir konsultacijų paslaugas teikiančių įmonių 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius