Tiesiogiai
2022 12 09, 12:38 Atnaujinta 2022 12 09, 15:18

Sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla, neveikia bendrovės svetainė

Penktadienį sutriko „Swedbank“ internetinės bankininkystės veikla. Jo atstovai klientus ragina kol kas naudotis banko išmaniaja programėle. Sutrikimų šalinimas užtruko – bankas pirmąkart apie sutrikimus paskelbė 10:53, tačiau 15 val. 15 minučių tinklapis vis dar neveikė.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Šiuo metu fiksuojami trikdžiai jungiantis prie interneto banko. Klientus kviečiame naudotis banko išmaniąja programėle

Dedame visas pastangas kuo grečiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – ryte skelbta banko feisbuko paskyroje.

Bendrovės tinklapis neveikia iki šiol. Bandant nueiti į swedbank.lt, tenka ilgai laukti, o puslapis pilnai neužsikrauna.

Štai kokį vaizdą mato kai kurie lankytojai:

„Swedbank“
„Swedbank“

Lietuvos banko duomenimis, „Swedbank“ yra didžiausias Lietuvoje registruotas bankas, turintis turto už 15,63 mlrd. eurų arba 31 proc. viso Lietuvoje registruotų bankų turto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką