Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„The New York Times“ už septynženklę sumą įsigijo interneto sensaciją – žaidimą „Wordle“

„The New York Times“ tvirtina, kad kol kas žaidimas išliks nemokamas tiek esamiems, tiek ir naujiems žaidėjams.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Nors konkreti sandorio vertė neatskleidžiama, „The New York Times“ nurodo, kad tai septynženklė suma.

„Reddit“ programuotojo Josh Wardle sukurtas ir tik pernai spalį pasirodęs „Wordle“ žaidimas sparčiai išpopuliarėjo. „Wordle“ žaidėjams kasdien suteikia šešias galimybes atspėti penkių raidžių žodį, kuris kasdien kinta.

Pirmadienį apie žaidimo įsigijimą paskelbęs „The Times“ juo papildė savo žodžių žaidimų, tokių kaip „The Crossword“, „The Mini“ ir „Spelling Bee“, portfelį, rašo CNN. „The New York Times“ (NYT) turi daugiau nei milijoną žaidimų prenumeratų.

Žaidimo kūrėjas J.Wardle pirmadienį socialiniame tinkle „Twitter“ pripažino, kad žaidimo sėkmė jį pribloškė.

Po sandorio „Wordle“ kol kas išliks nemokamas tiek naujiems, tiek ir esamiems žaidėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius