Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

JAV „Marriott International“ norėtų turėti savo viešbučių Lietuvoje 

Viena didžiausių pasaulio viešbučių valdytojų „Marriott International“ norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje. Sparčiai aplinkinėse šalyse besiplečianti bendrovė didžiausią potencialą regi ekonominės ir vidurinės klasės segmentuose, rašo „Verslo žinios“.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

„Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. (...)Mes daugiausia kalbame apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“ Sostinėse taip pat galvojame apie ilgesniems vizitams pritaikytą „Residence Inn“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė „Marriott International“ plėtros vadovas regione Januszas Mitulskis.

Jis negalėjo atsakyti, kiek „Marriott“ prekės ženklo viešbučių ateityje galėtų būti Lietuvoje, tačiau teigė, kad šiuo metu šalyje ieškomas partneris, su kuriuo būtų vystomi projektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius