Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

5 dalykai, kuriuos praranda savo interneto svetainės neturintys verslai

1,89 milijardo. Tiek interneto svetainių šiuo metu galima rasti internetinėje erdvėje. Visos jos visos kovoja dėl to paties – žmonių dėmesio. Tai smulkiems verslininkams kelia pagrįstą klausimą: ar verta investuoti ir kurti profesionalią įmonės svetainę ir toliau kovoti už potencialių klientų dėmesį aršios konkurencijos sąlygomis?
Verslui internetinė svetainė yra gyvybiškai svarbi, tačiau šiandien ją galima susikurti lengvai ir pigiai
Verslui internetinė svetainė yra gyvybiškai svarbi, tačiau šiandien ją galima susikurti lengvai ir pigiai / Bendrovės „Mozello“ nuotr.
Temos: 2 Internetas Verslas

Ar įmonei reikalinga interneto svetainė? Neabejotinai taip. Atsisakiusi interneto svetainės, įmonė lieka tarp pralaimėjusių, nes šiais laikais svetainė yra daugiau nei skaitmeninė skelbimų lenta. Interneto svetainė tapo įmonės vizitine kortele, komunikacijos kanalu ir pelno šaltiniu.

Beje, interneto svetainės kūrimas nebėra brangus ir ilgai trunkantis procesas, kurio mažos įmonės negali sau leisti. Jei anksčiau už interneto svetainės sukūrimą įmonei tekdavo pakloti kelis tūkstančius eurų, šiandien kainos svyruoja nuo nulio iki poros dešimčių eurų.

Tyrimais nustatyta, kad 94 proc. žmonių mano, jog profesionalus interneto svetainės dizainas yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių pasitikėjimą arba nepasitikėjimą įmone.

Priimtinos kainos leidžia įvairaus dydžio įmonėms susikurti savo interneto svetaines ir parduotuves, tačiau pasauliniu mastu tik apie pusė įmonių jas turi. Ką praranda verslininkai, nesukūrę interneto svetainės?

1. Klientus – jie atiduodami konkurentams

Kas sekundę „Google“ apsilanko daugiau nei 40 000 žmonių ir beveik 90 proc. pirkėjų prieš nuspręsdami įsigyti produktą ar paslaugą, apžiūri, pasiskaito apie jį internete. Šiais laikais interneto vartotojai naudojasi paieškos programomis ne tik ieškodami naujų produktų ar paslaugų, bet ir norėdami pasitikrinti savo pasirinkimą ir priimti sprendimą pirkti arba nepirkti.

123RF.com nuotr./Verslininkė
123RF.com nuotr./Verslininkė

Tad jei Jūsų verslas neturi interneto svetainės arba savo interneto parduotuvės ir jos neįmanoma surasti per „Google“, greičiausiai potencialus klientas pasirinks konkurento produktą, kurį ras internete.

2. Klientų pasitikėjimą

Šiais laikais pirkėjai vertina produktą arba paslaugą pagal interneto svetainę, todėl patogi, vizualiai patraukli svetainė yra vienas iš efektyviausių būdų pelnyti klientų pasitikėjimą.

Tyrimais nustatyta, kad 94 proc. žmonių mano, jog profesionalus interneto svetainės dizainas yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių pasitikėjimą arba nepasitikėjimą įmone. Dabar interneto svetainė yra tarsi vizitinė kortelė, padedanti potencialiems pirkėjams ir verslo partneriams suprasti, ar įmonė verta jų pasitikėjimo ir pinigų. Jei įmonė neturi svetainės ir jos neįmanoma rasti internete, tai kelia abejonių šia įmone.

Tai nereiškia, kad įmonėms nebereikia naudoti „Facebook“ – interneto svetainė gali būti dar vienas kanalas, per kurį galima bendrauti su klientais.

3. Savo įvaizdį – leidžiama jį formuoti kitiems

Net jei jūsų produktas atpažįstamas visame pasaulyje ir jo pristatinėti nereikia, įmonei vis tiek reikia interneto svetainės. Kodėl? Dėl tos pačios priežasties, kodėl „Coca-Cola“ arba „Shell“ turi savo svetaines – kad savo įmonės įvaizdį galėtų formuoti patys.

Interneto svetainė – tai vieta, kurioje galite papasakoti apie savo prekės ženklą ir kur klientai gali susidaryti įspūdį apie jūsų verslą. Neturėdami svetainės, savo įmonės įvaizdį leidžiate formuoti kitiems – konkurentams, klientams, žiniasklaidai... ir prarandate galimybę daryti įtaką.

„Scanpix“/AP nuotr./
„Scanpix“/AP nuotr./

4. Efektyviausią komunikacijos su klientais kanalą

Jau kelerius metus vyrauja nuomonė, kad įmonėms nebereikalingos interneto svetainės, nes galima susikurti paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ – ir tai nieko nekainuoja. Tačiau dėl šio socialinio tinklo algoritmų pakeitimų, įmonėms pasiekti savo gerbėjus nėra taip lengva. Šiuo metu įmonių paskyrų įrašai paprastai pasiekia tik 2 proc. turimų sekėjų. Kad jie pasiektų didesnę auditoriją, įmonės kuria daugiau pramoginio ir patiktukus bei dalijimąsi įrašu skatinančio turinio – tai ne visada atitinka verslo tikslus.

Komunikacija socialiniuose tinkluose priklauso nuo jų algoritmų, o interneto svetainės turinys ir išvaizda yra įmonės rankose. Tai leidžia pateikti reikiamą informaciją lengvai suprantamu ir sistemingu būdu, kartu garantuoja, kad informacija pasieks visus svetainės lankytojus. Tai nereiškia, kad įmonėms nebereikia naudoti „Facebook“ – interneto svetainė gali būti dar vienas kanalas, per kurį galima bendrauti su klientais.

Be to, nors didžioji dalis žmonių turi socialinių tinklų profilį, nereikia pamiršti ir tų, kurie jais nesinaudoja. Bendravimui su tokiais klientais interneto svetainė yra ne tik veiksmingiausias, bet ir vienintelis būdas.

5. Pelną

Elektroninė komercija yra viena iš sparčiausiai augančių verslo sričių pasaulyje. Prognozuojama, kad 2019 metais daugiau kaip 1,92 milijardo žmonių visame pasaulyje reguliariai apsipirks internete. Tai reiškia, kad jau metas kurti interneto parduotuvę, nesvarbu, kokius produktus ar paslaugas siūlote.

Net jei jūsų produktų galima įsigyti fizinėje parduotuvėje, kodėl nesuteikus galimybių klientams pateikti užsakymą interneto parduotuvėje arba atlikti išankstinį mokėjimą per interneto svetainę? Jei klientas pasiruošęs pirkti, leiskite jam padaryti tai iškart, kol nepersigalvojo.

Platforma leidžia sukurti funkcionalią interneto parduotuvę, kurioje yra viskas prekybai internetu pradėti – aiškus prekių katalogas, pirkinių krepšelis, internetinių mokėjimų apdorojimo sistema, pristatymo būdai ir kitos funkcijos.

Kaip sukurti interneto svetainę?

Straipsnio pradžioje minėta, jog šiandien interneto svetainę įmanoma sukurti ir skiriant tam visiškai nedidelę sumą.

Mozello“ – tai interneto svetainių ir elektroninių parduotuvių kūrimo įrankis, kuriuo galima greitai sukurti profesionalią ir lengvai naudojamą interneto svetainę. Šia interneto svetainių kūrimo platforma gali naudotis ir mažai patirties turintys, ir patyrę vartotojai. Smulkūs verslininkai dažniausiai pamini šias priežastis, kodėl jie renkasi „Mozello“:

1. Suprantama ir lengvai naudojama

Vartotojai gali rinktis iš daugiau nei 40 interneto svetainių šablonų. Patogi ir lengvai suprantama valdymo juosta leidžia greitai pritaikyti svetainės arba interneto parduotuvės dizainą, tekstą, įkelti paveikslėlius, prekių katalogą ir logotipą, atlikti kitus reikalingus pataisymus. Visa tai nereikalauja programavimo ar dizaino kūrimo žinių. Svetainę kuria pats verslo valdytojas, nemokėdamas didelių honorarų dizaineriams ar programuotojams.

Shutterstock nuotr./„Mozello“ –susikurkite svetainę, kuri gerai veiks visuose įrenginiuose
Shutterstock nuotr./„Mozello“ –susikurkite svetainę, kuri gerai veiks visuose įrenginiuose

2. Mobiliesiems prietaisams pritaikytas svetainės dizainas

Daugiau nei 52 proc. interneto svetainių lankytojų naršo internete išmaniuoju telefonu, todėl svarbu tai, kad visi „Mozello“ siūlomi svetainių šablonai yra automatiškai tam pritaikyti.

3. Galinga e. komercijos platforma

Platforma leidžia sukurti funkcionalią interneto parduotuvę, kurioje yra viskas prekybai internetu pradėti – aiškus prekių katalogas, pirkinių krepšelis, internetinių mokėjimų apdorojimo sistema, pristatymo būdai ir kitos funkcijos.

4. Galimybė pagerinti pozicijas paieškos programose

„Mozello“ platformoje sukurta internetinė svetainė yra lengvai randama paieškos programose. Susikūrę svetainę, jos turinį galėsite optimizuoti svarbiausiais savo verslo raktažodžiais.

5. Integruoti ir patogūs įrankiai, padedantys didinti pajamas

Galėsite lengvai stebėti savo svetainės lankomumą naudodamiesi „Google Analytics“ ir rengti įvairias rinkodaros akcijas. „Mozello“ yra lengvai suderinamas su:

  • „Google Analytics“
  • Engaga“ rinkodaros įrankiais

„Mozello“ taip pat suteikia galimybę naudotis visais populiariausiais rinkodaros įrankiais, tokiais kaip „Google AdWords“ ir „Facebook Ad Manager“.

6. Operatyvi pagalba, kai tik jums prireiks

„Mozello“ klientų aptarnavimo komanda, kurie visuomet pasirengę atsakyti į jums iškilusius klausimus ir padėti svetainę sutvarkyti taip, kaip norite.

Jei norite sužinoti, kaip susikurti interneto svetainę ir plėsti verslą, panaršykite naujausiuose „Mozello“ tinklaraščio įrašuose!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius