TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Freshtravel“ apgautiems klientams grąžinami visi pinigai už kelionių draudimą

Iš Egipto grįžo lietuviai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Iš Egipto grįžo lietuviai
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Iš anksto kelionių draudimu pasirūpinusiems, tačiau dėl UAB „Freshtravel“ kelionių operatorės bankroto išvykti negalėjusiems klientams bus grąžinti visi pinigai už draudimą.

Draudimo brokerių bendrovės BALTO LINK valdomos svetainės www.draudimas.lt atstovų nuomone, pusė iš 2319 asmenų, įsigijusių keliones per UAB „Freshtravel“ valdomą „Plius Travel“, iš karto pasirūpino ir medicininių išlaidų, nelaimingų atsitikimų bei bagažo netekimo draudimu. Paskelbus UAB „Freshtravel“ bankrotą ir žlugus įmonės klientų atostogų planams, kelionių draudimas tapo nebereikalingas.

„Nuo šeštadienio, kai buvo paskelbta žinia apie UAB „Freshtravel“ bankrotą, kas dieną sulaukiame virš 30 klientų skambučių su klausimu apie galimybę susigrąžinti pinigus už kelionių draudimą, kuris nebereikalingas - juk kelionė nebeįvyks“, - sakė BALTO LINK mažmenos direktorius Saulius Peleckas. Savaitės trukmės kelionių draudimas vienam asmeniui kainuoja nuo 20 iki 70 litų. Palyginus su finansiniais nuostoliais, kuriuos klientai patyrė praradę pinigus už kelionę, tai nedidelės sumos, tačiau jei atostogauti ketino vykti visa šeima, galėjo susidaryti ir kelių šimtų litų suma.

Pagal šalyje veikiančių draudimo bendrovių taisykles klientui, norinčiam nutraukti draudimo sutartį, pinigai yra grąžinami, tačiau išskaičiavus administracines bendrovės išlaidas. „Deramės su draudimo bendrovėmis dėl kiekvieno www.draudimas.lt svetainėje kelionių draudimą įsigijusio, tačiau nuo „Freshtravel“ bankroto nukentėjusio keliautojo, kad būtų grąžinta visa kelionių draudimo įmoka neišskaičius nė cento“, - pasakojo Saulius Peleckas.

BALTO LINK mažmenos direktoriaus teigimu, kiekvienam į www.draudimas.lt skambučių centrą paskambinusiam nukentėjusiam klientui tuojau pat išsiunčiamas jau užpildytas prašymas, kurį pasirašęs asmuo per kelias dienas gauna visus už draudimą sumokėtus pinigus. Jau buvo atvejų, kai www.draudimas.lt klientai, priverstinai nutraukę per „Freshtravel“ įsigytą kelionę, susigrąžino pinigus net ir už nepanaudotą laiko tarpą.

Pašnekovo teigimu, tarp skambinančių būna ir ne svetainėje www.draudimas.lt kelionių draudimą įsigijusių asmenų. „Pagelbėjame ir jiems. Puikiai suprantame, ką reiškia sugadintos atostogos“, - sakė S. Peleckas.

* * * *

Visi, kelionių draudimą www.draudimas.lt svetainėję įsigiję, tačiau dėl UAB „Freshtravel“ bankroto keliauti negalėsiantys asmenys gali kreiptis dėl įmokos grąžinimo nemokamu telefonu 8 800 44444 arba el. paštu info@draudimas.lt

Pavadinimas
 

 

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Atostogos
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką