Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Į Lietuvą atvyksta knygos apie socialinius tinklus autorė Luan Wise

Rugsėjo 22 dieną Vilniuje vyksiančioje kasmetinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2016“ pranešimą skaitys atestuotoji rinkodaros specialistė ir konsultantė iš Jungtinės Karalystės Luan Wise. Lapkričio mėn. bus išleista ir prekyboje pasirodys jos knyga „Atsipalaiduokite! Tai tik socialiniai tinklai“ (Relax! It‘s Only Social Media).
Luan Wise
Luan Wise / Organizatorių nuotr.

L.Wise Vilniuje pasidalys įžvalgomis apie įsitraukimo svarbą socialiniuose tinkluose, turinio kūrimą, moderavimą ir istorijų pasakojimą socialinėje medijoje bei svarbiausius socialinių tinklų rinkodaros veiksmų matavimo ir vertinimo rodiklius.

L.Wise yra rinkodaros strategė, sukaupusi daugiau nei 15 metų profesinės patirties agentūrose, įmonėse ir kaip konsultantė. Tarp jos klientų yra tokios organizacijos kaip „Royal Mail“, „Panasonic“, „Hilton“, Kembridžo universitetas. Specialistė yra Jungtinės Karalystės Licencijuotojo rinkodaros instituto (Chartered Institute of Marketing – CIM) pietvakarių regiono valdybos pirmininko pavaduotoja bei Tiesioginės rinkodaros asociacijos (Direct Marketing Association) vakarų regiono ir Velso tarybos narė. Lapkričio mėn. bus išleista jos knyga „Atsipalaiduokite! Tai tik socialiniai tinklai“, kurią CIM institutas įvertino kaip „aiškų ir išsamų socialinių tinklų rinkodaros gidą verslo atstovams“.

Dešimtojoje metinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2016“ užsienio ir Lietuvos ekspertai aptars šiuolaikinės rinkodaros tendencijas bei ateitį, vartotojų įsitraukimo į prekės ženklo komunikaciją atvejus, įsitraukimo didinimą socialiniuose tinkluose. Renginio dalyviai išgirs, kaip vartotojų įsitraukimą valdo ir rinkodarai pasitelkia pavėžėjimo paslaugų kompanija „Uber“.

Konferencijoje specialistai diskutuos apie rinkodaros dramaturgiją – kaip produktą paversti istorija, o vartotoją jos herojumi. Teigiama, kad klientas įsitrauks, jei jam bus nuoširdžiai įdomu, o norint jį sudominti, galima panaudoti įvairias priemones, tarp jų prekės ženklo naratyvą ir rinkodaros dramaturgiją.

Rinkodaros profesionalai taip pat aptars, kaip valdyti vartotojų įsitraukimą elektroninėje erdvėje ir spręsti pagrindinius rebusus – emocinį bei technologinį.

Konferencijoje „E. virusas 2016“ pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės, Lenkijos ir Lietuvos: Josh McBain („Future Foundation“), Marek Molicki („Gemius“), atestuotoji rinkodaros specialistė ir konsultantė L. Wise, Vytautas Černiauskas („Uber“), Giedrė Šileikytė („Autoriai“), Kristoforas Akromas („Ad Fingers“).

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Kasmetinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2016“ vyks rugsėjo 22 d. Vilniuje.

Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius