Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nedidelė Lietuvos baldų gamintoja nenusileidžia Europos dizaino vilkams

Trumpiau tariant – įsipatogink. Būtent šis žodis tapo naujuoju lietuviškų baldų gamintojo – įmonės „Lauksva“ reklaminiu šūkiu. Sparčiai besikeičiant šalies baldų rinkai, į ją įžengus stambiems tarptautinio lygio konkurentams, Lietuvos įmonės susidūrė su didžiuliais iššūkiais, būtinybe perskirstyti resursus, pertvarkyti dizaino ir marketingo politiką. „Lauksva“ taip pat atnaujino savo įvaizdį, sukūrė naują firminį stilių ir nusitaikė į perspektyvius rinkos segmentus.
„Lauksvos“ baldai
„Lauksvos“ baldai / Partnerio nuotr.
Temos: 1 Baldai

Kalbant apie įmonės veiklos ypatumus reikia pažymėti, kad greta buitinių baldų „Lauksva“ jau 15 metų plečia ir kontraktinių, kitaip tariant, verslui skirtų baldų gamybą. Didesnė jų dalis eksportuojama į Europos šalis ir pritaikoma aptarnavimo sektoriuje – viešbučiuose, restoranuose bei kavinėse. Pavyzdžiui, vienas visuomeninių interjerų, apstatytų „Lauksvos“ baldais yra garsiojo kulinarijos virtuozo restoranas Olandijoje „Jamie Oliver's Diner“. Kontraktinių baldų rinkoje įmonė užsitarnavo stabilaus ir patikimo partnerio, sugebančio įgyvendinti pačias netikėčiausias interjero dizainerių idėjas, reputaciją. Keletas interjerų, apstatytų „Lauksvos“ baldais, pasirodė tokių spaudos banginių kaip „New York Times“ puslapiuose.

Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai
Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai

Aukšti kokybės, tvarumo ir komforto reikalavimai, keliami kontraktinei produkcijai, yra pritaikomi ir buitiniams baldams. Savo ruožtu, į visuomeninius interjerus keliauja vartotojų simpatijas pelnę buitinių baldų dizaino sprendimai, suteikiantys „valdiškiems“ interjerams namų šilumos ir jaukumo.

Būtent nuo buitinio sektoriaus prasidėjo įmonės produkcijos asortimento permainos. Dabar jis yra suskirstytas į tris pagrindines kategorijas. SIMPLE kategorijai priskiriami ekonominės klasės baldai, kurių didžiausias privalumas yra optimalus kainos ir kokybės santykis. Jie taip pat turi papildomus elementus, „privalomus“ marketingo požiūriu: pavyzdžiui, Santa ir Saida kolekcijų minkštieji baldai, nepaisant kompaktiškumo, turi ir talpias patalynės dėžes, ir išskleidžiamas miegamąsias vietas, o Sigma – net ir šonines lentynas. Kita vertus, šie baldai pranoksta savo „biudžetinius“ konkurentus, įskaitant ir importą iš kaimyninių šalių, ryškiais aptraukimo medžiagų ir detalių kontrastais.

Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai
Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai

Pagrindiniai DAILY kategorijos veiksniai – patogumas, praktiškumas ir estetika. Daugeliui modelių galima surasti lygiaverčius europinius analogus, patvirtinančius „Lauksvos“ dizaino šiuolaikiškumą. Pavyzdžiui, masyvaus klasikinio stiliaus Melanie minkštieji kampai ir foteliai primena itališką „Pigoli“ firmos klasiką, modernios Nelli, Alba ir Otto struktūros, papildytos patogiais transformuojamais elementais, skatina prisiminti garsiuosius Pasquale Natuzzi kūrinius, o Vika bei Ulde vizualinis lengvumas kelia asociacijų su prancūzišku „Ligne Roset“ žaismingumu. Aišku, reikia turėti omenyje, kad „Lauksvos“ europietiško dizaino kaina, esant panašiai kokybei, yra žymiai kuklesnės, nei europietiškų analogų.

Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai
Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai

Kai kurių DAILY serijų, pavyzdžiui, Ulde, Sue arba Chester baldai turi būdingų retro stiliaus apdailos elementų, pavyzdžiui, minkštos dalies fiksavimą audiniu apsiūtomis sagomis (vadinamąjį česterį), tekintas medines kojeles arba briaunų apsiuvimą pastorintu valu, kuris ne tik subtiliai kontrastuoja su aptraukimo audinio spalva, bet ir apsaugo minkštųjų dalių briaunas nuo sudilimo. Tokios detalės suteikia baldams žavaus unikalumo ir teigiamai išskiria juos iš beveidžio „šiuolaikinio modernizmo“ konteksto. Tačiau stilistiniai ieškojimai anaiptol neužgožia praktiškumo: daugelyje DAILY kategorijos baldų modelių naudojami lankstūs atlošai, praplatinti porankiai, lentynėlės, papildomos pagalvės ir kitos detalės, leidžiančios pilnai įgyvendinti straipsnio pradžioje minėtą šūkį. Ką jau bekalbėti apie komponavimo lankstumą – pavyzdžiui, modulinės konstrukcijos dėka Jona serijos minkštieji baldai gali turėti net 24 skirtingas komplektacijas, neįskaitant plataus apdailos ir apsiuvimo medžiagų pasirinkimo. Belieka pridurti, kad daugeliui DAILY kategorijos baldų yra suteikiama daugiau nei 4 metų (50 mėnesių) garantija.

Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai
Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai

Aukščiausioje TREND kategorijoje pagrindinis dėmesys skiriamas išskirtiniam dizainui ir kokybei. Kaip pavyzdį galima pateikti vieną iš šių metų naujienų – Luna serijos sofą su originalia atlošo transformavimo schema. Priklausomai nuo situacijos, atlošo šonus galima išskleisti į vieną liniją arba užlenkti į vidų, suformuojant savotišką gobtuvą, kuriam tiktų pavadinimas „Free hug“. Be to, Luna turi specialų minkštos dalies užpildą iš pūkų ir latekso mišinio, suteikiantį ypatingo komforto pojūtį. Kitose šios kategorijos serijose taip pat naudojami retro stiliaus apdailos elementai, suteikiantys santūraus solidumo ir praktinio patogumo. Pavyzdžiui, aukštas sudygsniuotas Cezar fotelio atlošas atspindi minkštųjų baldų „izoliacionizmo“ tendenciją ir leidžia šiek tiek atsiriboti nuo aplinkos skaitant ar naršant po interneto platybes. Kai kuriems baldams su česterio aptraukimu, yra netgi numatyta galimybė pakeisti audiniu apsiūtas sagas blizgiaisiais Swarovski kristalais.

Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai
Partnerio nuotr./„Lauksvos“ baldai

Aktyvi „Lauksvos“ marketingo politika neleidžia „užsisėdėti“ tiek atnaujinant asortimentą, tiek viešai pristatant įmonės produkciją. Greta parodų ir prekybinių ekspozicijų, „Lauksvos“ baldus galima pamatyti ir aktualiuose socialiniuose renginiuose, tokiuose kaip A. Tapino tiesiogiai transliuojamos laidos „Laikykitės ten“, visuomenės sambūris „Laisvės piknikas‘2018” arba šių metų „Switch” konferencija. Tokiu būdu stengiamasi patraukti jaunesnių ir aktyvesnių vartotojų dėmesį. Nepamirštama ir skaitmeninė komunikacija. Firminiu šūkiu „Įsipatogink“ pavadinta šmaikšti įmonės savireklamos akcija, kurios metu žmonėms, įsigijusiems „Lauksvos“ baldų, siūloma patogiai įsitaisyti ant jų kartu su šeimos nariais bei augintiniais ir padarius bendrą nuotrauką, atsiųsti ją į įmonės būstinę. Nuotaikingiausios fotografijos periodiškai įkeliamos į oficialią įmonės Facebook‘o paskyrą, kur už labiausiai patikusias nuotraukas gali balsuoti visi lankytojai. Kiekvieno etapo nugalėtojas laimi pagrindinį prizą – atgauna pinigus už sumokėtus nuotraukoje matomus baldus. Įmonės marketingo vadovės M. Valaitytės teigimu, atviras balsavimas internetu ne visuomet yra objektyvus, bet šiuo atveju jis ženkliai didina susidomėjimą paskyros turiniu ir įmonės produkcija apskritai.

Baigiant pasakojimą apie „Lauksvos“ veiklą, būtina pažymėti dar vieną jos aspektą: džiugina tai, kad nedidelė įmonė, esanti tolėliau nuo „civilizacijos centrų“, sugeba ne tik sėkmingai atlaikyti aršią konkurenciją, bet ir kurti europinio lygio produkciją. Tokiu būdu ji paneigia mitą apie „dviejų su puse miestų Lietuvą“ ir suteikia vilčių Lietuvos regionų ekonominei raidai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius